Logitech فروش صفحه کلید خورشیدی بی سیم 79.99 دلاری K750 را آغاز می کند

  • 1389/8/14
  • ITTeach
  • 1

دیر یا زود این اتفاق باید می افتاد، و حالا اتفاق افتاده است: یک صفحه کلید خورشیدی در حال عرضه به شکل تجاری است. Logitech به خاطر نوآوری هایش در بازار لوازم جانبی شناخته شده است، که گیرنده تقریبا میکروسکپی USB مجتمع، آخرین آن هاست. ولی احتمالا مردم از سال 2010 جدیدترین صفحه کلید این شرکت را بیشتر به خاطر خواهند داشت.

صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 اولین صفحه کلید این شرکت است که کاملا برای کار با نور محیط طراحی شده است. این بدان معناست که شما می توانید آن را تنها با استفاده از نور محیطی دفتر کارتان به راه بیندازید و نیازی به این نیست که زیر نور مستقیم خورشید باشید. این قطعا یک قدم بزرگ به جلو برای صفحه کلید هاست، و بعید است که شرکت های زیادی این پیشرفت را نادیده بگیرند.

به لطف برداشته شدن محفظه باتری ها، لاجیتک ضخامت این دستگاه را کم تر کرده و به 3/1 اینچ رسانده است، و پنل خورشیدی بالای آن به نسبت جمع و جور است. شرکت لاجیتک حتی ادعا می کند که در صورت شارژ کامل، این صفحه کلید می تواند در تاریکی کامل به مدت 3 ماه کار کند، و نرم افزار انرژی خورشیدی که همراه با آن است(قابل داونلود از آدرس Logitech.com/k750/solarapp) شامل یک لوکس متر(نورسنج) است که به شما کمک می کند تا روشنایی مورد نیاز را دریافت کنید، گرفتن اطلاعات در مورد سطح باتری در یک نگاه را آسان می سازد، و حتی زمانی که نیاز به نیروی بیشتری دارید به شما اخطار می دهد.

این دستگاه دارای دکمه های خمیده ی ارگونومیک مخصوص لاجیتک، و همینطور گیرنده-فرستنده 2.4GHz بی سیم و رابط USB مجتمع نانو است. صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 شرکت Logitech در نوامبر 2010 در اروپا و امریکا با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 79.99 دلار عرضه خواهد شد، و ما بی صبرانه منتظر این هستیم که موس بی سیم نیز به زودی به آن بپیوندد. قطعا حالا که Logitech صفحه کلید خورشیدی را تولید کرده است، بر روی چنین دستگاهی نیز کار خواهد کرد، این طور نیست؟

اگر نور دارید، قدرت دارید: Logitech صفحه کلید خورشیدی ارائه می کند

صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 با نور کار می کند – حتی در محیط های داخلی

فریمانت، کالیفرنیا – 1 نوامبر 2010 – امروز شرکت Logitech(SIX:LOGN)(NASDAQ: LOGI) صفحه کلید بی سیم خورشیدی K750 را معرفی کرد که اولین صفحه کلید نوری این شرکت است. صفحه کلید خورشیدی بی سیم لاجی تک هر جا که نور باشد، حتی در فضاهایی داخلی، قادر به کار است، که این امر مشکلات مربوط به باتری را از بین می برد.

به گفته دنیس پاویلارد، نایب رئیس بازاریابی محصولات صفحه کلیدها و وسایل رومیزی Logitech، “صفحه کلید هنوز بهترین وسیله ورودی برای تایپ کردن ای میل ها و پیام های کوتاه، به روز رسانی صفحه فیس بوک و یا پاسخ دادن به وب لاگ های مورد علاقه شماست – و صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 شرکت لاجیتک جدیدترین نوآوری در تکنولوژی صفحه کلیدهاست. صفحه کلید بی سیم خورشیدی لاجیتک با استفاده از نور کار می کند، ولی می تواند در تاریکی کامل برای 3 ماه کار کند. به علاوه، با ساختار بدون PVC و بسته بندی کاملا قابل بازیافت، این صفحه کلید برای داشتن حداقل اثرات زیست محیطی طراحی شده است.”

با انرژی نور کار می کند – حتی در محیط های داخلی

برای راحتی شما، صفحه کلید بی سیم خورشیدی Logitech خودش را از طریق پنل خورشیدی متصل به خود شارژ می کند و نیازی به سیم و یا دستگاه شارژ وجود ندارد.

نرم افزار انرژی خورشیدی که همراه با آن است(قابل داونلود از آدرس Logitech.com/k750/solarapp) شامل یک لوکس متر(نور سنج) است که به شما کمک می کند تا روشنایی مورد نیاز را دریافت کنید، گرفتن اطلاعات در مورد سطح باتری در یک نگاه را آسان می سازد، و حتی زمانی که نیاز به انرژی بیشتری دارید به شما اخطار می دهد.

اولین صفحه کلید خورشیدی Logitech می تواند توسط نور داخلی شارژ شود، و در تاریکی کامل برای لااقل 3 ماه شارژ می ماند. ضمن این که چراغ نشان گر وضعیت شارژ، از غافلگیر شدن شما جلوگیری می کند.

به ضخامت تنها 3/1 اینچ

البته Logitech کاری بیش از آوردن انرژی خورشیدی به صفحه کلید انجام داده است. صفحه کلید بی سیم خورشیدی Logitech با ضخامت تنها 3/1 اینچ ظاهر خوبی دارد. با وجود لبه های دارای انحنا و پیکره باریک، نگاه کردن و در دست گرفتن این صفحه کلید شیک و کارا کاری لذت بخش است.

تایپ روان

این صفحه کلید جمع و جور دارای کلیدهای خمیده Logitech(Logitech Incurve Keys) می باشد. با استفاده از طراحی منحنی، کلیدهای خمیده از شکل نوک انگشتان شما پشتیبانی می کنند، و انگشتان شما را به کلیدهای صحیح راهنمایی می کنند. به علاوه، لبه های خمیده رفتن انگشتان شما را از کلیدی به کلید دیگر آسان می سازد.

ارتباط بی سیم قدرتمند و قابل اطمینان با تکنولوژی مجتمع کننده Logitech

صفحه کلید بی سیم خورشیدی K750 شرکت Logitech ارتباط پیشرفته بی سیم 2.4GHz را ارائه می دهد، که شما را بدون هیچ تاخیر یا قطعی متصل نگه می دارد، تا بتوانید از تمام مزایای ارتباط کابلی، همراه با سهولت استفاده ارتباط بی سیم استفاده کنید. ارتباط بی سیم پیشرفته 2.4GHz شرکت Logitech همراه با این صفحه کلید، شامل رمزنگاری 128 بیتی AES نیز می باشد-که یکی از بالاترین سطوح امنیتی موجود است.

به علاوه، گیرنده مجتمع کوچک Logitech به اندازه کافی کوچک است که بر روی لپ تاپ شما باقی بماند، و نیازی به جدا کردن آن در زمانی که می خواهید از جایی به جای دیگر بروید وجود ندارد. و شما به راحتی می تواند تا 6 صفحه کلید و موس مجتمع Logitech را بدون مشکلات گیرنده های چندگانه USB به دستگاه خود اضافه کنید.

قیمت و نحوه عرضه

صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 شرکت لاجیتک در نوامبر 2010 در امریکا و اروپا با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 79.99 دلار عرضه خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر درباره صفحه کلید خورشیدی بی سیم K750 شرکت Logitech لطفا به آدرس www.logitech.com مراجعه کنید و یا به وب لاگ ما سر بزنید.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. حالا ماجرای این 79/99 دلار چیه !؟
    بیان اون یه سنتش رو من می دم قیمتش رو سرراست کنن

    آخ بدم میه از ای قرطی بازیا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *