همگام سازی اسمارت فون های آندرویدی و دسته PS3 به وسیله ابداع شرکت GameKlip

همگام سازی اسمارت فون های آندرویدی و دسته PS3 به وسیله ابداع شرکت GameKlip
  • 1391/5/18
  • محمد رشيدي
  • 5

رشد فراوان اندروید و به طور متقابل اسمارت فون ها ، باعث شده شرکت ها خودشان را با این افزایش وفق دهند ،محصول جدید شرکت GameKlip گواهی بر این قضیه است.
از طرفی می توان گفت شما دیگر می توانید کلیه ی بازی های مشهوری مانند GTA ، Asphalt ، FIFA و … را بر روی گوشی اندرویدی خود داشته باشید ، چرا که این نوع دستگاه ها دارای قدرت پردازش بالایی هستند و سیستم عامل آن ها نیز مکمل این سرعت است و حتی بازی های جدیدتری با گرافیک بالاتر نیز در راه اند.Game Klip با نوآوری خود توانسته به وسیله ی ک گیره که دسته کنسول PS3 را به تلفن هوشمند دارای سیستم عامل اندرویدی شما را وصل می کند ، این دو را با هم همگام سازی نماید و تجربه ای دلنشین را برای گیمر ها به ارمغان آورد ، شاید چیزی بین بازی با کنسول PS3 و PSP.


دسته ی مورد نظر مدل Sony Playstation DualShock3 میباشد که با استفاده از گیره مخصوص آن شما را به دنیای گیم می برد.
اما قدرت فناوری وایرلس این جا خودش را نشان می دهد و با ارتباط قوی و بدون دردسر و حتی سیمی که برقرار می کند به لذت شما می افزاید .
طبق اخبار تا کنون این محصول بر روی SUMSUNG GALAXY S3 امتحان خود را پس داده است و باید منظر همگام سازی با سایر اسمارت فون ها بود.
شرکت GameKlip پیشنهاد دیگری را نیز پیش روی شما قرار داده ، تبلت 7 اینچی ، محصولی از همین شرکت ، دستگاه دیگری است که با همین دسته می تواند کار کند اما متأسفانه از مشخصات و قیمت آن هنوز بی خبریم.


قیمت اسن دسته 15 دلار در نظر گرفته شده است که اگر تصمیم خرید آن + گیره را هم داشته باشید باید 23 دلار بپرداذید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
    1. دقیقا همین طوره
      گوشی هایی که از سیستم عامل اندروید بهره می برند دارای قدرت پردازش بالایی هستند، یعنی بازی های بسیار زیبایی روی آن ها اجرا میشه، حتی اگه مثل من عشق فیفا هم باشید می تونید با گوشی تون اونو بازی کنید!

    1. معمولا یک سال بعد از تولید هر محصول و در صورت مجاز بودنش(!) به ایران میاد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *