بازی های رایگان ماه اکتبر PlayStation Plus

بازی های رایگان ماه اکتبر PlayStation Plus
  • 1395/7/8
  • انصاری پور
  • 0

سونی لیست بازی های رایگان ماه اکتبر ۲۰۱۶ سرویس پلی استیشن پلاس (Playstation Plus) را ارائه کرد. دو بازی از PS4، دو بازی از PS3 و دو بازی از PS Vita در لیست بازی های رایگان ارائه گردیده اند. با گویا آی تی در ادامه همراه باشید.

به بهانه عرضه نسخه جدید رزیدنت اویل ۷ (Resident Evil 7) در این روز ها تب و تاب این سری بازی محبوب نوستالژیک افزایش پیدا کرده است. نسخه ریمستر شده نسخه اول بازی رزیدت اویل یکی از بازی های رایگان PS4 برای کاربرانی که Playstation Plus را خریداری نموده اند، می باشد. گرافیک بسیار زیبای نسخه ریمستر شده شما را به دانلود این بازی بیشتر از پیش تشویق می کند تا تجدید خاطره نسل اول کنسول ها را در PS4 تجربه نمائید.

بازی بعدی Transformers: Devastation نیز برای PS4 به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود. این بازی که به تازگی یک ساله خواهد شد به مناسبت عرضه خود در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۵ در لیست گنجانده شده است.بازی Transformers: Devastation از Metacritic و IGN به ترتیب نمرات قابل قبول ۷۷/۱۰۰ و ۷٫۷/۱۰ دریافت نموده است، به نظر پیشنهاد مناسب دیگری برای PS4 باز هاست.

transformers_devastation_cover_art

بازی Mad Riders که توسط Ubisoft در سال ۲۰۱۲ برای PS3 عرضه شد، از عناوین رایگان PS3 می باشد. سبک بازی آفرود ریسینگ (off-road racing) می باشد و شامل ۴۵ مسیر مسابقه با ۵ مود مختلف بازی است.

بازی From Dust که از عناوین موفق PS3 در زمان خود محسوب می شود، یکی از بازی های خلاقانه سال ۲۰۱۱ به سبک God Game بود که از Metacritic و IGN به ترتیب نمره ۸۰/۱۰۰ و ۸٫۵/۱۰ را کسب نمود. در سبک God Game که کمتر شناخته شده است، شخصیت محوری بازی، رهبر قوم یا قبیله ای خواهد بود که با نیرو های ماوراء الطبیعه دیگران را به سمت هدف خاصی هدایت می کند. این بازی در ماه اکتبر برای علاقه مندان و دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس رایگان خواهد بود.

from_dust_cover

بازی نقش آفرینی Actual Sunlight و سبک مانگای ژاپنی Code: Realize Guardian of Rebirth دو بازی رایگان برای کنسول دستی PS Vita در ماه اکتبر ۲۰۱۶ می باشند.

لطفا نظرات خود را در رابطه با اخبار بازی با گویا آی تی در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *