برای قطع کردن زنگ بیداری قدم بزنید!

  • 1392/5/13
  • محمد مفيد
  • 0

android-remaining

بلند شدن از خواب در صبح کار آسانی نیست. تا الان برنامه های زنگ هشدار زیادی برای شما معرفی کردیم. اما در همه ی آن ها با زدن کلید Snooze به خواب خود ادامه می دهیم. ساعت های زنگدار زیادی در بازار وجود دارد اما قطع کردن صدای آن ها در رختخواب کار آسانی است. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا برنامه ی متفاوتی را به شما معرفی کنیم.

دو برنامه با نام های مشابه (و البته اشتباه) وجود دارند که دقیقا همان چیزیست که نیاز دارید تا از خواب بیدار شوید.اساسا هر دوی آن ها با استفاده از شتاب سنج تلفن هوشمند، شما را مجبور می کنند تا برای قطع کردن صدای آن از جای خود بلند شده و چند قدمی راه بروید.

iphone-numberofsteps

نسخه ی آیفون این برنامه که Walk up نام دارد، امکان تنظیم تعداد گام های شما را تا 100 قدم می دهد. البته باید این نکته را بدانید که با تکان دادن گوشی این برنامه فریب نمی خورد و شمارش را مجددا آغاز می کند.

در نسخه ی رایگان این برنامه این حق انتخاب به شما داده شده است که از بین فریاد یک زن و مرد یکی را انتخاب کنید که قطعا باعث می شود در رختخواب یک تکانی به خودتان بدهید. شما می توانید این برنامه را به نسخه ی پریمیوم ارتقا بدهید که از صدای وحشتناک کمتری برخوردار است اما به همان اندازه آزار دهنده است.

Android-walkmeup

برای کاربران اندروید، برنامه ی Walk Me Up وجود دارد که بیشتر شبیه به برنامه های راه رفتن است تا زنگ هشدار. در این برنامه هم شما می توانید تعداد گام های خود را مشخص کنید و البته تنظیمات دیگری که از یک ساعت زنگدار انتظار می رود. بزرگ ترین تفاوت این برنامه با نسخه ی آیفون، امکان انتخاب ویبره به جای زنگ هشدار است که باعث می شود شریک زندگیتان از خواب بیدار نشود. باز هم بهتر است فکر تقلب را از سر خود بیرون کنید چون با شمارش مجدد روبرو خواهید شد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *