سنسور اثر انگشت Touch ID احتمالی آیفون 6 لو رفت!

سنسور اثر انگشت Touch ID احتمالی آیفون 6 لو رفت!
  • 1393/4/26
  • سهیل دارائی
  • 0

اخیرا تصاویری واضح از سنسور اثر انگشت Touch ID اپل که در نسل ششم آیفون به کار خواهد رفت لو رفته است! در نگاه نخست می توان مدعی شد که این سنسور اثر انگشت Touch ID، شباهت زیادی به سنسور اثر انگشت Touch ID به کار رفته در نسل قبلی آیفون، یعنی iPhone 5s دارد.

البته تفاوتی که این دو سنسور اثر انگشت با هم دارند، در محل قرارگیری پیچ ها روی بدنه فلزی است.شنیده ها حاکی از آن است که TSMC، کمپانی عرضه کننده تایوانی اپل محموله نخست این سنسورها را برای دستگاه های iPhone 6 ، iPad Air 2 و iPad Mini 3 در ماه می میلادی تحویل داده است.

iphone_6_touchid_2

جالب است بدانید که در ماه قبل گزارشی منتشر شده است که در آن به کیفیت ساخت بهتر و دوام بیش تر سنسورهای اثر انگشت جدید نسبت به سنسورهای اثر انگشت قبلی به کار رفته در iPhone 5s اشاره شده بود.در متن گزارش آمده است که بالا رفتن کیفیت ساخت سنسور اثر انگشت جدید به دلیل استفاده از آلیاژ قلع می باشد.

گمانه زنی هایی وجود دارد که طبق آن ها، محموله های جدیدتر قطعات سنسور اثر انگشت کمک شایانی به تأمین تجیهزات مورد نیاز نسل ششم آیفون خواهد کرد! این گمانه زنی ها در حالیست که سال پیش، نرخ پایین بازده سنسور اثر انگشت سبب عرضه محدود تجهیزات iPhone 5s شده بود.

همان طور که در جریانید، بنابر احتمالات قوی اپل قصد دارد تا در ماه سپتامبر میلادی از نسل ششم آیفون خود رونمایی به عمل آورد.شنیده هایی نیز به گوش می رسد که در همین تاریخ یاد شده، همگان شاهد رونمایی از هر دو مدل 4.7 اینچی و 5.5 اینچی آیفون جدید خواهند بود!

البته باید خاطر نشان شویم که گزارشاتی نیز وجود دارند که نشان می دهند در حال حاضر اپل، سخت مشغول حل و فصل مسائل مربوط به تولید نسخه 5.5 اینچی آیفون نسل ششم است و احتمال دارد که عرضه این نسخه را با تاخیر رو به رو سازد و ماه اکتبر میلادی یا نخستین روز های سال 2015 میلادی، تاریخی باشد که این نسخه عرضه گردد.

» منبع : macrumors «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *