تصاویر Ascend D3 فاش شد! آیا Ascend D3 با کاور فلزی و سنسور اثر انگشت می آید؟!

تصاویر Ascend D3 فاش شد! آیا Ascend D3 با کاور فلزی و سنسور اثر انگشت می آید؟!
  • 1393/5/13
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز برند هواوی خبر ساز شد و تصاویری از کاورهای پشتی فلزی اسمارت فون Ascend D3 این برند فاش شد.اگر این تصاویر فاش شده امروز را با تصاویر فاش شده قبلی از آن مقایسه کنیم، می توان بر صحت تصاویر امروزی تاکید کرد.

پیش تر هواوی مدعی شده بود که در تاریخ 4 سپتامبر میلادی، نمایشگاه IFA برلین مکانی خواهد بود که Ascend D3 را به همگان معرفی نماید.جالب است بدانید که ارائه سخنرانی یک ساعت و نیمه جزو برنامه های هواوی در نمایشگاه IFA برلین است.

Capture

همان طور که می دانید مدل قبلی این اسمارت فون نوظهور، یعنی Ascend D2 در ماه ژانویه میلادی توسط هواوی رسما معرفی گشت و حالا به نظر می رسد که رفته رفته به زمان معرفی Ascend D3 نزدیک تر می شویم.

با توجه به معرفی اسمارت فون Honor 6 توسط هواوی، گمانه زنی ها بر این است که Ascend D3 سخت افزار بالاتری نسبت به Honor 6 داشته باشد و البته شنیده ها حاکی از آن است که Ascend D3 اسمارت فونی مقرون به صرفه با قیمتی مناسب باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده این اسمارت فون نو ظهور مجهز به نمایشگری 6 اینچی با کیفیت تصویر 1,080در1,920 پیکسل می باشد و در طراحی پنل جلویی آن بسیار سعی شده است که حاشیه ها و لبه های کناری این اسمارت فون بسیار نازک باشد.

Capture

احتمال می رود وجود قابلیت LTE، سیستم عامل اندروید کیت کت، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 5 مگاپیکسلی، حافظه رَم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات فنی Ascend D3 هواوی باشد.

گمانه زنی ها بر این است که پروسسور (پردازنده) هشت‌هسته‌ای Hisilicon Kirin 920 که ساخت خودِ هواوی می باشد و حتی در اسمارت فون Honor 6 نیز به کار رفته است، همان مغز متفکر به کار رفته در اسمارت فون Ascend D3 باشد.

آن چه که با نگاه بر مشخصات فنی احتمالی این اسمارت فون دستگیرمان شد، نشان می دهد که میان Ascend D3 و Honor 6 تفاوت های برجسته ای وجود نخواهد داشت و شاید به نوعی بتوان این نتیجه را گرفت که تنها تفاوت بزرگ این دو اسمارت فون چینی، طراحی ظاهری آن هاست.

Capture

از طرفی نیز با توجه به وجود اسمارت فون 6 اینچی دیگر در خانواده هواوی، یعنی Mate 2 که در همین سال جاری معرفی شد، معرفی یک اسمارت فون 6 اینچی دیگر می تواند جاه طلبی این برند چینی را نشان دهد.به هرحال با این شرایط می توان نتیجه گرفت که Ascend D3 باید رقابت سختی را پشت سر بگذارد و باید دید که استقبال از این اسمارت فون 6 اینچی به چه شکل پیش خواهد رفت.

درانتها شایان ذکر است که در تصاویر فاش شده، قسمتی زیر دوربین اصلی Ascend D3 بسیار جلب توجه می کند! گمانه زنی ها بر این است که هواوی قصد دارد در این قسمت، سنسور اثر انگشت را برای Ascend D3 تعبیه نماید.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *