Michael Pachter : انحصاری های PS4 موجب پیروزی این کنسول نسل هشتم در سال ۲۰۱۵

Michael Pachter : انحصاری های PS4 موجب پیروزی این کنسول نسل هشتم در سال ۲۰۱۵
  • 1393/10/11
  • نادر عظیمی
  • 0

آقای مایکل پچر یکی از کارشناسان بنام عرصه صنعت بازیهای ویدئویی است. وی با توجه به شغلی که دارد گاهی اوقات در مصاحبه ای با برخی رسانه ها پیش بینی هایی می کند که بیشتر اوقات حقیقت می یابد.

حال به تازگی این کارشناس پیش بینی می کند که PS4 در سال ۲۰۱۵ نیز موفق تر از XBOX ONE است. وی دلیل موفقیت را داشتن انحصاری های فوق العاده بیان نمود. او دراین رابطه گفته است:

“اگرچه XBOX ONE قیمتش به ۳۹۹ دلار رسید دیگر رقابتی از نظر قیمت در سال ۲۰۱۵ با PS4 نخواهد داشت. این شرکت دارای انحصاری هایی است که در طول سال ۲۰۱۵ عرضه خواهند شد. همین امر موجب می شود PS4 به رهبری در سال ۲۰۱۵ نیز ادامه دهد.”

از جمله بازیهای انحصاری PS4 در سال ۲۰۱۵ می توان به عناوین Bloodborne, Uncharted 4, No Man’s Sky و Persona 5 اشاره کرد. هرچند عناوین فوق العاده علاوه بر عناوین مذکور وجود دارد و در نتیجه باید گفت سال ۲۰۱۵ برای طرفداران PS4 لذت بخش خواهد بود.

کنسول PS4 تا ۱۳ دسامبر مجموع فروشش به بیش از ۱۷ میلیون دستگاه و کنسول XBOX ONE نیز تا ۱۳ دسامبر فروش کلی اش به بیش از ۱۰ میلیون دستگاه رسیده است و درنهایت سال ۲۰۱۴ با پیروزی PS4 از نظر فروش به پایان رسید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *