شرکت سیگیت(Seagate) در نمایشگاه CES 2015 یک هارد درایو اکسترنال بی سیم معرفی می کند

شرکت سیگیت(Seagate) در نمایشگاه CES 2015 یک هارد درایو اکسترنال بی سیم معرفی می کند
  • 1393/10/15
  • نادر عظیمی
  • 0

در حالی که نمایشگاه CES 2015 رسما آغاز نشده است، بسیاری از غرفه داران شروع به اعلام نام و مشخصات محصولات خود کرده اند،یکی از این غرقه داران شرکت سیگیت است که اعلام کرده است علاوه بر معرفی نازک ترین هارد درایو دنیا یک هارد درایو بی سیم در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد.

این شرکت اعلام نموده است حافظه داخلی این هارد درایو ۵۰۰ گیگابایت خواهد بود و به احتمال زیاد نسخه یک ترابایتی آن هم بعدا معرفی خواهد شد.به گفته شرکت سیگیت این هارد درایو از طریق وای فای به دستگاه هایی مانند آیفون،لپ تاپ ها و گوشی های اندرویدی متصل خواهد شد،ذخیره سازی بر روی هارد دیسک قابل حمل شرکت Seagate از طریق یک اپلیکیشن خواهد بود که این اپلیکیشن در فروشگاه های بزرگ نرم افزاری مانند اپ استور اپل،فروشگاه اپ آمازون،گوگل پلی و دیگر فروشگاه های نرم افزاری قرار خواهد گرفت.

همچنین این هارد درایو می تواند از طریق کروم کست،اپل پخش و دستگاه های پخش دیگر بر روی صفحه های بزرگ تر اطلاعات شما را به نمایش درآورد،به گفته شرکت سیگیت این هارد درایو می تواند به تلویزیون های هوشمند سونی،ال جی،سامسونگ و  شرکت های دیگر متصل شود.این هارد درایو نیز با سیم هم به عنوان هارد درایو معمولی قابل اتصال است بدین معنی که در صورت تمام شدن شارژ این دستگاه می توان از آن به صورت با سیم استفاده نمود.

همچنین شرکت سیگت اعلام کرده است این هارد درایو از اواخر ماه فوریه از طریق فروشگاه های آمازون،Bestbuy،فروشگاه اینترنتی خود شرکت سیگیت و دیگر فروشگاه های آنلاین و مغازه ها به فروش خواهد رسید.

قیمت این هارد درایو ۱۲۹٫۹۹ دلار اعلام شده است و اپلیکیشن این هارد درایو از هم اکنون در فروشگاه های نرم افزاری به صورت رایگان قابل دانلود است.البته سیگیت قبلا هم با همکاری سامسونگ یک هارد درایو بی سیم طراحی کرده بود اما این اولین تجربه این شرکت به صورت انفرادی در طراحی هارد درایو بی سیم است.

به طور کلی باید گفت این هارد درایو بسیار مناسب  و پر کاربرد مخصوصا جهت مسافرت،اما با قیمت بالا خواهد بود.نظر شما چیست؟آیا این هارد درایو با این قیمت و این مشخصات مناسب خرید است یا خیر؟

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *