نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شد و حالا از ساعت هوشمند Apple Watch پشتیبانی می کند

نسخه آزمایشی iOS 8.2 منتشر شد و حالا از ساعت هوشمند Apple Watch پشتیبانی می کند
  • 1393/10/26
  • مجتبی
  • 0

جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS یعنی نسخه ۸/۲ آن به صورت آزمایشی منتشر شده و تغییراتی داشته که مهمترین آنها اضافه شدن قابلیت اتصال به ساعت هوشمند اپل است. این ویژگی در غالب یک اپلیکیشن جداگانه در کنار بروزرسانی خود سیستم عامل اضافه شده است. موضوع یاد شده تایید می کند که احتمالا Apple Watch بزودی عرضه خواهید شذ.

آنچه انتظار داریم این است که ساعت هوشمند Apple Watch در ماه مارس به بازار عرضه گردد و از هم اکنون فروشگاه ها و کانال های فروش این محصول خود را برای رویداد Apple Watch آمده کرده اند. توسعه دهندگان اپلیکیشن نیز در حال بررسی این نکته هستند که آیا محصول یاد شده بخوبی با دستگاه های آیفون سازگاری خواهد داشت و با آن مرتبط می گردد یا خیر. البته به نقل از برخی منابع حتی امکان دارد در همین اواخر همین ماه شاهد این گجت هوشمند باشیم.

البته در بروزرسانی iOS ۸/۲، هنوز اجازه دسترسی به اپلیکیشن مخصوص Apple Watch وجود ندارد، اما همه می توانید از طریق مراجعه به بخش تنظیمات بلوتوث آن را مشاهده کنند. در این پنل یک بخش جدید اضافه شده که از طریق آن می توان تلفن هوشمند آیفون را با ساعت Apple Watch مرتبط ساخت. اپلیکیشن یاد شده به دارندگان ساعت هوشمند اپل اجازه می دهد تا بتوانند این دستگاه را از طریق آیفون خود مدیریت کرده و تنظیمات آن را تغییر دهند. همچنین از این اپلیکیشن برای دانلود اپلیکیشن های مورد نیاز ساعت هوشمند یاد شده می توان استفاده کرد.

در محصول مورد اشاره قرار است از همان روشی که برای آیفون استفاده شده، بهره گرفته شود تا قدرت پردازشی دستگاه برای اجرای اپلیکیشن ها به صورتی تقسیم گردد که مشکلی برای اجرا نداشته باشند و نیز از انرژی کمتری استفاده نمایند. در آخر هم باید بدانید که امکان اتصال ساعت هوشمند Apple Watch فقط در آیفون ۵ به بعد وجود دارد.

[منبع: PhoneArena و 9to5mac]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *