قفل صفحه اندرویدی مایکروسافت اکنون موزیک ها و چت های آنلاین را هم نشان می دهد

قفل صفحه اندرویدی مایکروسافت اکنون موزیک ها و چت های آنلاین را هم نشان می دهد
  • 1393/10/29
  • مجتبی
  • 3

درست است که بین مایکروسافت و گوگل از دیرباز تا کنون همیشه شاهد رقابت های تنگاتنگی بوده ایم. اما اخیرا مایکروسافت چندین ابزار مختلف را برای اندروید که سیستم عامل گوگل است عرضه کرده. یکی از این موارد قفل صفحه اندرویدی این غول نرم افزاری است که Next نام دارد. اخیرا هم یک بروزرسانی خیلی خوب برای این ابزار قفل صفحه ارائه شده که به شما اجازه می دهد در صفحه قفل تلفن هوشمند اندرویدی خود، بتوانید موسیقی در حال پخش را براحتی کنترل نمایید. این قابلیت بسیار خوب و کاربردی است زیرا افرادی که به موسیقی علاقه دارند، برای جابجایی بین آهنگ ها و یا اعمال سایر کنترل ها نیاز خواهند داشت تا ابتدا قفل صفحه را بز کرده و سپس اقدام نمایند. اما با این ویژگی اپلیکیشن قفل صفحه Next، می توان به صورت مستقیم از صفحه قفل اندروید، موزیک مورد نظر را کنترل نمود.

همچنین اگر شما هم از افرادی هستید که از سرویس های مختلف پیامرسان نظیر واتزاپ، لاین، هنگ اوت، اسکایپ، وایبر و دیگر اپلیکیشن های مشابه استفاده می کنید و دوست ندارید حتی لحظه ای از چت و گفتگوی خود عقب بمانید، اکنون با آپدیتی که مایکروسافت برای قفل صفحه Next عرضه کرده می توانید به راحتی پیام های چت خود را بر روی صفحه قفل ببینید. بدین صورت شما هیچ پیامی را از دست نخواهید داد حتی اگر تلفن هوشمند اندرویدی شما به حالت قفل رفته باشد.

البته اگر شما از کاربران تلفن های هوشمند سامسونگ باشید، مشابه امکانات اشاره شده را در دستگاه هایی که از نسخه جدید اندروید و رابط کاربری تاچ ویز این شرکت بهره می برند مشاهده کرده اید.

برای دانلود قفل صفحه Next از گوگل پلی روی تصویر زیر کلیک کنید.

noskhe-android-w19

get_it_on_google_play

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. سلام دوست عزیز لینک رو مجددا بررسی کردم مشکلی نداره مطمئن شید که برنامه تغییر آی پی رایانتون فعال باشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *