مایکروسافت اعلام کرد بروزرسانی های پی در پی برای ویندوز ۱۰ بزودی از راه می رسند

مایکروسافت اعلام کرد بروزرسانی های پی در پی برای ویندوز ۱۰ بزودی از راه می رسند
  • 1393/11/6
  • مجتبی
  • 0

همانطور که قطعا اطلاع دارید و ما نیز در گویا آي تی بارها اخبار مختلفی را در اینباره پوشش داده ایم، مایکروسافت در پایان سال ۲۰۱۴ ویندوز ۱۰ جدید را با شناسه ساخت ۹۸۷۹ عرضه کرده که کاربران برنامه Windows Inssider می توانند اکنون از آن استفاده نمایند. این نسخه در واقع برنامه ریزی شده بود که آخرین بروز رسانی سیستم عامل مورد بحث در سال ۲۰۱۴ باشد. اما چند روز قبل هم ویندوز ۱۰ با بروزرسانی جدید و شناسه ساخت ۹۹۲۶ از راه رسید که این یعنی در حدود فقط دو ماه فاصله بین دو بروزرسانی وجود داشته است.

در حالیکه به دلیل تعطیلات روزهای ابتدایی سال ۲۰۱۵ امکان به تعویق انداختن بروزرسانی ها برای ویندوز ۱۰ وجود داشت، مایکروسافت اعلام نمود که نمی خواهد از همین حالا در این مورد کوتاهی کند. این شرکت پاسخ کاربری را داده که یک تیم در ردموند نیز آن را تایید کرده اند، این شرکت از هم اکنون شروع به عرضه نسخه های جدیدتر از ویندوز ۱۰ می کند. در واقع در پایان هر ماه یک بروزرسانی جدید.

شرکت مورد بحث تایید کرده که بروزرسانی بعدی صفحه شروع برگردانده خواهد شد و این آپدیت بزودی عرضه می شود. اما تا کنون تاریخ مشخصی برای این بروزرسانی اعلام نشده است. با این شرایط فرآیند رفع مشکلات و اضافه شدن امکانات با جامعه کاربران تست کننده نسخه آزمایشی ویندوز ۱۰ ظاهرا سرعت زیادی پیدا کرده و می توانیم امیدوار باشیم که ویندوز ۱۰ را زودتر از آنچه که اکنون مشخص شده در اختیار داشته باشیم.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *