زمان عرضه Galaxy S6 مشخص شد

زمان عرضه Galaxy S6 مشخص شد
  • 1393/12/10
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

سامسونگ در بارسلونا دست پر به روی صحنه رفت و Galaxy S6 و Galaxy S6 Edge را معرفی کرد. این شرکت همچنین امروز سرویس پرداخت خود ، Samsung Pay ، را معرفی کرد. ما هم بالاخره متوجه شدیم تاریخ انتشار Galaxy S6 چه زمانی است. مگر بهتر از این می شود!؟شما را بیشتر از این منتظر نمی گذارم! این گوشی هوشمند جدید در تاریخ ۱۰ آپریل منتشر خواهد شد.در ابتدا،این گوشی هوشمند جدید سری کهکشانی ها تنها در ۲۰ کشور ارائه خواهد شد و سپس به کشور های دیگر نیز عزیمت خواهد کرد!

در حالی که سامسونگ تاریخ ارائه این گوشی را مشخص کرد اما با این وجود اسمی از ۲۰ کشور اولیه که پذیرای این گوشیه هوشمند خواهند بود نبرد. کامل نبودن اطلاعات سامسونگ به این جا نیز ختم نشد و راجع به Galaxy S6 Edge باید بگوییم که نمی دانیم آیا تاریخ انتشار آن نیز ۱۰ آپریل است و یا این که زمان دیگری را برای بیرون دادن این گوشی در نظر گرفته اند.

اما کاربران ایالات متحده امریکا چه تکلیفی خواهند داشت!؟ باید گفت کسانی که مایلند از طریق اپراتور ها اقدام به تهیه این گوشی کنند می بایست کمی بیشتر صبر کنند به دلیل این که اپراتور های تلفن همراه کمی با تاخیر گوشی های جدید را در شبکه خود ثبت می کنند،اما از آن جایی که این گوشی سردمدار سری کهکشانی ها است ، مطمئنا زیاد این پروسه طول نخواهد کشید.

تا آن جا که ما اطلاع داریم قیمت گذاری بر روی این گوشی هوشمند توسط اپراتور ها انجام می شود که بیشتر این اپراتور ها ارائه ها و پیشنهاداتی را به همراه ۲ سال توافق به مشتری ارائه می دهند.سامسونگ  هنوز قیمت خارج از قرارداد با اپراتور ها و Unlocked برای این دو گوشی هوشمند را اعلام نکرده است ، حداقل برای امریکا.

تتاتا

منبع : [Ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *