یک گزارش: سامسونگ به ۵۰۰ طرفدار قلابی پول پرداخت نمود تا در کنفرانس مطبوعاتی معرفی پرچمدار جدید خود در چین شرکت نمایند

یک گزارش: سامسونگ به ۵۰۰ طرفدار قلابی پول پرداخت نمود تا در کنفرانس مطبوعاتی معرفی پرچمدار جدید خود در چین شرکت نمایند
  • 1394/1/16
  • علیرضا اصغری
  • 0

بر طبق یک گزارش منتشر شده از شهر شانگهای چین، شرکت سامسونگ به ۵۰۰ نفر پول پرداخت کرده است تا خود را به عنوان طرفدار سامسونگ جا زده و در یک کنفرانس مطیوعاتی که در روز جمعه در کشور چین برای معرفی و نمایش Samsung Galaxy S6 و Samsung Galaxy S6 edge برگزار شد، ‌شرکت نمایند. این ۵۰۰ طرفدار قلابی در واقع تشکیل دهنده نیمی از جمعیت ۱۰۰۰ نفری حاضر در این رویداد بودند.

به گفتی یکی از اقرادی که کار استخدامِ طرفداران این شرکت را انجام داده بود، سامسونگ برای این کار، ‌به دنبال افراد زیر ۳۰ سال بوده است که بیشتر شبیه دانشجو نیز بوده اند. هر کدام از این افراد چنانچه برای حداقل یک ساعت در این رویداد حضور داشتند معادل ۴٫۸ دلار دریافت کرده اند. استخدام کنندگان نیز به ازا هر فردی که برای این رویداد استخدام می نمودند،‌ حدود ۳٫۲ دلار دریافت می کردند.

به این طرفداران قلابیِ موبایلی گفته شده بود که به مطبوعات و رسانه ها بگویند که علت حضورشان در این رویداد، طرفداری از شکرت سامسونگ و یا اشتیاقشان به دیدن گوشی مدل جدید این شرکت بوده است. هر چند نکته جالب و با مزه،‌ این بوده است که نیمه از شرکت کنندگان با استفاده از یک گوشی اپل،‌ مشغول عکاسی از گوش های Galaxy S6 و Galaxy S6 edge بوده اند.

یکی از شرکت کنندگان خانم نیز گفته بود که در پرسش و پاسخی دریک تبلیغ در WeChat که یک اپلیکیشن پیام رسان در چین است، ‌شرکت کرده است و او برای حضور زمانی بیش از ۱۵ دقیقه در این رویداد مطبوعاتی رقمی معادل ۸٫۱۴ دلار به دست آورده است. هر شرکت کننده اجاره ای موظف بوده است که عکس گرفته شده خود به همراه نام و تلفن خود را در WeChat به اشتراک گذارد. همچنین آنها مجبور بودند که صفحه سامسونگ گلکسی را در Baidu لایک نمایند.

شرکت سامسونگ برای به دست آوردن سهم گذشته خود در بازار این کشور،‌ خود را تحت فشار احساس کند. آیفون بنابر آمار ارئه شده از سوی شرکت Kantar Worldpanel در فاصله بین ماه های دسامبر تا فوریه موفق شد که ۲۷٫۶ % از سهم بازار را در چین به دست آورد.

دز بازه زمانی ذکر شده محبوب ترین مدل گوشی بین مردم این کشور با داشتن ۱۰٫۲%‌ از کل بازار،‌ مدل Apple iPhone 6 بوده است و پس از آن به ترتیب دو مدل Xiaomi Redmi و Apple iPhone 6 Plus در این مقاو دوم و سوماین  رده بندی قرار دارند.

منبع:[PhoneArena]

Samsung Galaxy Player 70

Samsung Fans Cheer

عکسها تزیینی است

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *