هواوی در تاریخ ۱۲ خرداد ماه رویداد مطبوعاتی خود را در نیویورک برگزار می کند

هواوی در تاریخ ۱۲ خرداد ماه رویداد مطبوعاتی خود را در نیویورک برگزار می کند
  • 1394/2/24
  • مبين
  • 0

شرکت هواوی در حال برنامه ریزی برای برگزاری رویداد مطبوعاتی خود در تاریخ ۲ ژوئن برابر با ۱۲ اردیبهشت می باشد که قرار است در شهر نیویورک برگزار شود. اکنون این شرکت در حال دعت کردن رویداد ها است و تمرکز اصلی خود را روی این رویداد گذاشته است.

این احتمال وجود دارد که در همان تاریخ گوشی هوشمند هواوی P8 در خرده فروش ها در دسترس قرار گیرند و انتظار می رود که در کل ایالات متحده آمریکا برای فروش آماده شود. در دعوتنامه این شرکت متن “See what we’re unlocking next.” نوشته شده است که به معنای “نگاه کنید به آنچه که ما در قفل بعدی باز می کنیم” است. به نظر می رسد که هواوی قصد دارد که تلفن همراه جدیدی را به نمایش بگذارد و آنگونه که پیداست فبلت پرچم دار این شرکت یعنی Mate 8 می باشد.

huawei-press

هواوی به تازگی Honor 4C را منتشر کرد اما بسیار بعید است که در ایالات متحده آمریکا دیده شود. با این حال به نظر می رسد که هواوی قصد دارد دستگاه های جدید خود را با فاصله زمانی کم تر روانه بازار کند. به هر حال در تاریخ ۲ ژوئن که ۱۲ خرداد ماه است همه چیز درباره این رویداد مشخص خواهد شد. به محض انتشار جزئیات بیش تر درباره رویداد مطبوعاتی هواوی شما را در گویا آی تی مطلع خواهیم کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [geeky – gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *