ساعت هوشمند هواوی در IFA 2015 ظاهر می شود

ساعت هوشمند هواوی در IFA 2015 ظاهر می شود
  • 1394/6/9
  • مبين
  • 0

رد اوایل سال جاری بود که شرکت هواوی در کنگره جهانی موبایل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد اما خبری از عرضه آن تاکنون نبوده است و حال با توجه به انتشار اخبار جدید به نظر می رسد که سمت تاریخ انتشار واقعی آن نزدیک می شویم البته این خبر از توییت آخر شرکت هواوی در توییتر منتشر شده است.

به تازگی تصویر جدید از سوی هواوی منتشر شده است که در واقع خبر از حضور در نمایشگاه IFA 2015 را می دهد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید هواوی به رویداد معرفی ساعت هوشمند خود در نمایشگاه IFA 2015 اشاره دارد. متاسفانه هنوز مطمئن نیستم که شرکت هواوی چه چیزی را برای معرفی دارد اما آنطور که پیدا است ممکن سات که شرکت هواوی ساعت هوشمند خود را به نمایش بگذارد و بازهم مشخص نیست که اگر دستگاه فوق ساعت هوشمند باشد همان نسخه قبلی خواهد بود یا گجت جدیدی را برای معرفی آماده کرده است.

huawei-watch-teaser-640x320

اگر به یاد داشته باشید ساعت هوشمندی که در سال جاری معرفی شد در واقع اولین ساعت هوشمند هواوی به شمار می آید حال به نظر می رسد که هواوی فکرهایی را برای رشد این صنعت در شرکت خود دارد.

ساعت هوشمند هواوی دارای صفحه نمایش ۱٫۴ اینچی AMOLED با قاب ساخته شده از فولاد ضدزنگ و صفحه نمیاش کریستالی است و علاوه بر این مجهز به یک مانیتور قلب سات و قیمت آن از ۳۴۹ دلار آغاز و برای نسخه گولد یا طلایی آن به ۷۹۹ دلار ختم می شود. چیزی به برگزاری نمایشگاه IFA 2015 نمانده است و شما از هم اکنون می توانید اخبار مربوط به آن را در اینجا دنبال کنید.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *