دستیار صوتی جدید گوگل و سیری را به شرم می آورد

دستیار صوتی جدید گوگل و سیری را به شرم می آورد
  • 1394/3/14
  • مبين
  • 0

کورتانا و Google Now مدت بسیاری است که به عنوان یک دستیار صوتی بسیار عالی عمل می کنند و Google Now وعده عملکرد بهتری را در اندروید M داده است و همچنین سیری که دستیار صوتی اپل است نیاز به کمی باهوش تر شدن دارد. در حال حاضر این سه دستیار صوتی باید کمی موثر تر از گذشته شوند. با این حال به لطف یک برنامه جدید با نام “Hound” که SoundHound سازنده آن است به عنوان یک دستیار صوتی تمام عیار عمل می کند.

این اپلیکشین فعلا در نسخه بتا وجود دارد و می تواند سوالات فوق العاده را پاسخ دهد. برای مثال این اپلیکیشن می تواند به “زمان طلوع آفتاب قبل از کریسمس ۲۰۲۱ را پاسخ دهد که البته این فقط یک سوال نمایش در نسخه آزمایشی است و تقریبا بلافاصله پس از پرسش سوال شما را با موتور صدا پاسخ می دهد.

hound-2-1280x696

شما از هوش این اپلیکیشن می توانید برای بسیاری از چیزهای دیگری همانند رزرو کرد اتاق هتل در یک محل خاص با قیمت خواسته شده  استفاده کنید. البته ویژگی های دیگری که SoundHound به ان اشاره کرده است می توان به شناسایی موسقی ها استفاده کرد.

این اپلیکیشن در حال حاضر در دسترس قرار دارد اما ابتدا باید کاربران دعوتنامه آن را دریافت کرده و به آن پاسخ دهند. گویا آی تی پیشنهاد می دهد که در زمان انتشار عمومی حتما از این اپلیکیشن دستیار صوتی استفاده کنید. نظر شما درباره این خبر چیست ؟

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *