دانلود ۴ اپلیکیشن برتر اندروید در زمینه پزشکی

دانلود ۴ اپلیکیشن برتر اندروید در زمینه پزشکی
  • 1395/5/4
  • زهرا معبودی
  • 0

حتما بارها پیش آمده که در مارکت های با اپلیکیشن های دارویی زیادی برخورد کرده اید و از خود پرسیده اید آیا اینها می توانند مفید باشند؟ در این مقاله می خواهیم ۴تا از مفید ترین و کاربردی ترین نرم افزار های پزشکی اندروید را به شما معرفی نماییم و امیدواریم برایتان مفید واقع شود.

My Pillbox :

این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا ۱۲ نوع مختلف دارو را با دسته بندی های مختلفی مثل(کپسول، قرص،قطره و…) ثبت  نموده و تمامی نکات مهم مانند اینکه دارویی که مصرف می کنید توسط چه پزشکی تجویز گردیده است و تاریخ شروع و پایان مصرف آن دارو چه زمانی بوده است را در کنار هم جمع آوی نمایید با این اپلیکیشن در واقع شما در کنار یک نرم افزار یادآوری دارویی، یک پرونده پزشکی جامع برای خود واعضای خانوادتان می توانید داشته باشید.

My-Pillbox

Drugs.com Medication Guide:

این اپلیکیشن محبوب یکی از جامع ترین انواع راهنماهای دارویی می باشد که به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات جامع و کاملی درباره ی هر دارویی داشته باشید همچنین می توانید لیستی از داروهایی که در حال مصرف آن هستید در اختیار داشته و به کمک این نرم افزار به بررسی اختلالات دارویی و موارد منع مصرف توام دارو ها دسترسی داشته باشید.

برنامه های پزشکی اندروید

Visual Anatomy Free:

این برنامه یک دستیار آموزشی حرفه ای در زمینه علوم پزشکی می باشد  که به کمک نمایش سه بعدی تمامی ارگان های بدن و قابلیت مسیریابی برای حرکت بین ارگان ها و همچنین بزرگ نمایی ارگان های مختلف این امکان را به کاربر می دهد که برای آموزش مسائل پزشکی و تفهیم بعضی از مفاهیم به بیماران مورد استفاده قرار گیرد وهمچنین امکان گرفتن آزمون مهارتی از شما را نیز دارد.

نرم افزار آناتومی

First Aid – American Red Cross:

این برنامه در واقع یک اپلیکیشن بسیار کاربردی و مفید در زمینه کمک های اولیه می باشد و به کمک فیلم های آموزشی، آموزش های گام به گام و تست های تعاملی می تواند یک نرم افزار بسیار مفید، کابردی و کارآمد باشد.

نرم افزار کمک اولیه اندروید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *