بررسی فبلت Samsung Galaxy Note 7

بررسی فبلت Samsung Galaxy Note 7
  • 1395/5/13
  • زهرا معبودی
  • 0

دیروز دنیای تکنولوژی شاهد رویداد بزرگی بود که طی آن سامسونگ اقدام به رونمایی از یک فبلت شیک و دوست داشتنی و تکنولوژیکی نمود. فرزند جدید سامسونگ که با نام samsung galaxy note 7 شناخته شده است در حال حاضر صدر نشین اخبار دنیای تکنولوژی است اما گویا آی تی قصد دارد امروز کمی نگاه حرفه ای تر نسبت به این سیستم هوشمند اندرویدی داشته باشد. این گوشی گلکسی نوت ۷ صدر نشین محصولات سامسونگ می باشد که جانشین نوت ۵ شده است.

Galaxy Note7

در زیر به ۱۰ مورد از ویژگی های فوق العاده این گوشی اشاره می نماییم.

واقعیتی در مورد نمایشگر Samsung Galaxy Note 7

صفحه این گوشی به آن اندازه ای که شما فکر می کنید بزرگ نیست.
گلکسی نوت ۷ گوشی بزرگی است اما با گوشی های دیگر از نظر اندازه تفاوت خیلی چشمگیری ندارد به طور مثال اندازه این گوشی در مقایسه با ایفون ۶ اس پلاس تنها ۲ اینچ تفاوت دارد.

galaxy note 7

امکان اسکن عنبیه چشم در Samsung Galaxy Note 7
گلکسی نوت ۷ مجهز به سنسور عنبیه چشم می باشد و این در دنیای تکنولوژی موبایل فوق العاده است زیرا والدین به آن نیاز دارند تا اطلاعات شخصی خود را از فرزندان مخفی نمایند و فرزندان به آن نیاز دارند تا آنها را از دید پدر و مادرشان پنهان نمایند. به وسیله این سنسور شما این امکان را دارید تا اطلاعات محرمانه خود را در پوشه secure folder  قرار داده و آن را قفل نمایید. قفلی که تنها با چشم شما باز می گردد.

Galaxy Note7

صفحه نمایش بسیار جذاب Samsung Galaxy Note 7
این گوشی مجهز به صفحه نمایش با رزولوشن ۳,۸۴۰ x 1,920  اچ دی سوپر امولد می باشد. گلکسی نوت ۷ اولین گوشی است که توانایی پخش ویدئو های با کیفیت HDR را داراست همچنین  صفحه این گوشی از پشت به وسیله یک کورنینگ گوریل(Corning’s Gorilla) شیشه ای ۵ محافظت می شود.

galaxy note 7

مشخصات پردازنده و سخت افزار Samsung Galaxy Note 7
این گوشی مجهز به تراشه پردازنده  اکسینوس ۹۹۸۰ بوده و آنقدر قدرتمند است که شما بتوانید از آن برای هرکاری استفاده نمایید. همچنین قابلیت پردازش گرافیکی آن تا ۵۸ درصد قوی تر از نمونه های قبلی می باشد. گلکسی نوت ۷ دارای ۴گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد همچنین تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SD را نیز پشتیبانی می نماید.

galaxy note 7

دوربین فوق العاده Samsung Galaxy Note 7
این گوشی مجهز به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی  است که دارای حسگر های نوری برای تثبیت نور در عکس های تاریک می باشد. همچنین دوربین جلوی این گوشی ۵ مگاپیکسل است.

بررسی قلم S Pen در Samsung Galaxy Note 7
S Pen  یک قلم است با امکانات فوق العاده جذاب. این قلم قادر است متن دست نوشته شما را به متن تایپ شده تبدیل نماید. همچنین می تواند به وسیله شورتکات های نوشتاری مختلف برایتان دسترسی به هرچیز را راحت تر نماید. همچنین این امکان را به شما می دهد که با انتخاب نمودن بخشی از یک تصویرآن را به صورت یک تصویر با فرمت GIF  ذخیره نمایید.

galaxy note 7-2

شما به کمک این قلم می توانید متن را زوم کنید و یا زبان مورد استفاده خود را تغییر دهید. از دیگر ویژگی های این قلم می توان به امکان ترجمه متون هایلایت شده اشاره نمود. باریکی نوک این قلم از سایز ۱٫۶ در نسخه های قبلی به ۰٫۷ کاهش یافته و تجربه بهتری را در نوشتن به کاربر ارائه می دهد. S Pen به شما امکان استفاده از ترکیب های رنگی مختلفی را در هنگام نوشتن می دهد.

galaxy note 7

اطلاعات تکمیلی در مورد Samsung Galaxy Note 7

این گوشی در انگلستان عرضه خواهد شد
این گوشی تنها در انگلستان در تاریخ ۲ سپتامبر و قبل از ایفون ۷ با رنگ های سیاه عقیق، نقره ای تیتانیوم و آبی مرجانی عرضه خواهد شد.

استفاده آسان تر
رابط کاربری این نسخه به مراتب ساده تر و راحت بوده و با امکاناتی مثل جابه جایی هوشمند برنامه ها کار را برای کاربران به مراتب ساده تر از قبل نموده است.

شارژ سریعتر
سامسونگ با قرار دادن یک درگاه USB  نوع C امکانَ شارژ سریع تر و بهتر را برای  این گوشی فراهم نموده است.

Galaxy Note7

مقاوم در بربرآب
گلکسی نوت ۷ و قلم مخصوصش S Pen  ضد آب می باشد وبر اساس استاندارد IP68 تولید گردیده اند. البته توصیه گویا آی تی این است تا در مورد این ویژگی اطلاعات کامل و معتبر بدست نیاورده اید و مطمئن نیستید هرگز هوس شنا کردن با گوشی خود نکنید و در زیر باران با آن صحبت نکنید.

منبع : T3

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *