شایعه: آیفون ۸ شرکت اپل با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد

شایعه: آیفون ۸ شرکت اپل با قیمت ۱۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/9/21
  • مقدم
  • 0

شایعات زیادی در رابطه با گوشی‌های هوشمد شرکت اپل که در سال آینده معرفی خواهد شد، وجود دارد و براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، آیفون ۸ به عنوان گوشی پرچم‌دار شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. این محصول به دلیل تغییراتی که در آن اعمال خواهد شد، قیمت بسیار بالایی خواهد داشت و شایعات تازه منتشرشده، از قیمت احتمالی آیفون ۸ شرکت اپل حکایت دارد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس اطلاعات منتشرشده، آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس با همان قیمت‌ آیفون‌های فعلی به بازار عرضه خواهد شد و با وجود تغییرات اندک صورت‌گرفته در آن‌ها، شرکت اپل تصمیمی برای افزایش قیمت پایه آن‌ها ندارد. بر همین اساس، انتظار داریم که مدل پایه آیفون ۷ اس با قیمت ۶۴۹ دلار ارائه شود و مدل‌های دیگر آن به ترتیب با قیمت ۷۴۹ و ۸۴۹ دلار قابل خریداری باشد. مدل پایه آیفون ۷ اس پلاس نیز، به قیمت ۷۶۹ دلار عرضه خواهد شد و برای گران‌قیمت‌ترین مدل آن، نزدیک به ۹۶۹ دلار باید بپردازید.

در حال‌حاضر، مشخص نیست که شرکت سازنده، تصمیمی برای افزایش مقدار حافظه داخلی مدل پایه دارد یا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس همانند آیفون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل در سه مدل با ۳۲ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد.البته آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس در مقایسه با نسل گذشته خود، با تغییراتی همراه است و گمان می‌رود که شرکت سازنده، از نسل جدید تراشه‌های خود در آن استفاده نماید و هم‌چنین، عملکرد دوربین در آن‌ها بهبود یابد.

iphone_6s

در کنار این تغییرات، شرکت اپل تصمیم دارد تا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را علاوه‌بر رنگ‌های فعلی آیفون، در رنگ قرمز به بازار عرضه نماید. البته، طراحی در آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس در مقایسه با آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، دستخوش تغییر نمی‌شود و مانند مدل‌های گذشته، خواهد بود.

همان‎طور که در ابتدا گفته شد، شرکت اپل از آیفون ۸ به عنوان پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود رونمایی خواهد کرد و به دلیل استفاده از پنل اولد و بدنه شیشه‌ای، گمان می‌رود که گران‌قیمت‌ترین مدل آیفون ۸ با قیمتی نزدیک به ۱۲۰۰ دلار قابل‌ خریداری باشد. شرکت اپل با افزایش قابل‌توجه قیمت‌ مک‌بوک‌‌های پرو ۲۰۱۶ خود، نشان داده است که در صورت اعمال تغییرات جالب‌توجه در محصولاتش، از این فرصت برای افزایش قیمت آن‌ها استفاده می‌کند تا سود بیشتری از فروش محصولات جدید خود به دست بیاورد.

در حال‌حاضر، زمان عرضه آیفون‌های ۲۰۱۷ شرکت اپل مشخص نیست زیرا این سازنده، تصمیم دارد تا به مناسبت دهمین سالگرد معرفی آیفون‌های جدید خود، آیفون ۸ را با تغییرات قابل‌توجه به بازار عرضه نماید. بنابراین، ممکن است آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس، مدتی پیش از آیفون ۸ معرفی شود و شرکت اپل در یک رویداد جداگانه، از پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود یعنی آیفون ۸ رونمایی کند.

براساس تحلیل‌های صورت‌گرفته، آیفون ۷ اس نزدیک به ۳۰ تا ۳۵ درصد از فروش آیفون‌های جدید این سازنده را در سال مالی جدید اپل به خود اختصاص خواهد داد و این رقم برای آیفون ۷ اس پلاس، نزدیک به ۱۰ تا ۱۵ درصد است. بنابراین و در صورت معرفی‌نشدن یک آیفون دیگر توسط شرکت اپل، باقی فروش آیفون‌های اپل در سال مالی ۲۰۱۷ این سازنده، به فروش آیفون گران‌قیمت و پرچم‌دار این سازنده اختصاص خواهد یافت.

منبع: itechpost

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *