تصویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار نوکیا P با شش گیگابایت حافظه رم منتشر شد

تصویر جدیدی از گوشی پرچم‌دار نوکیا P با شش گیگابایت حافظه رم منتشر شد
  • 1395/9/30
  • مقدم
  • 0

شرکت فنلاندی HMD که حق فروش گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را در اختیار دارد؛ پیش‌تر اعلام کرده است که محصولات اندرویدی با برند نوکیا در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به شایعات، انتظار داریم که شرکت HMD از این محصولات در رویداد MWC 2017 در شهر بارسلون رونمایی کند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا به چند مدل میان‌رده و ارزان‌قیمت، محدود نخواهد بود و شرکت سازنده برای معرفی گوشی پرچم‌دار اندرویدی خود با نام نوکیا P آماده می‌شود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی، همراه باشید.

به‌تازگی، تصاویر جدیدی از یک گوشی پرچم‌دار اندرویدی با برند نوکیا در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین، منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که این تصاویر، یک مدل آزمایشی از گوشی آینده اندرویدی نوکیا P را به نمایش گذاشته است. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، طراحی نوکیا P، بهترین طراحی نیست که در میان گوشی‌های هوشمند (و اندرویدی) دیده‌ایم و به‌نظر می‌رسد که طراحی بعضی از محصولات اندرویدی، الهام‌بخش سازندگان در هنگام طراحی نوکیا P بوده است.

نوارهای آنتن مشابه با نوارهای آنتن گوشی وان‌پلاس، طراحی شده است و فلاش LED که احتمالاً دوگانه خواهد بود، هم‌سطح با یکی از خطوط مربوط به نوارهای آنتن قرار گرفته است. علاوه‌براین، دوربین برخلاف بسیاری از محصولات اندرویدی آینده از جمله گوشی هوآوی پی ۱۰ و اچ‌تی‌سی ۱۱، دوگانه نخواهد بود و شرکت نوکیا از یک شاتر به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند.

نوکیا P

در رابطه با مشخصات‌فنی گوشی اندرویدی نوکیا P، اعلام شده که این محصول به تراشه پرچم‌دار آینده اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام با هشت هسته پردازشی مجهز خواهد بود و شش گیگابایت حافظه رم برای مالتی‌تسکینگ در این گوشی، در نظر گرفته شده است. یک شاتر ۲۳ مگاپیکسلی با لنزهای کارل زایس، از دیگر مشخصات احتمالی خواهد بود که نوکیا P با خود، یدک می‌کشد.

شایعات گذشته، هم‌چنین از عرضه نوکیا P با صفحه‌نمایش Quad HD حکایت داشته‌اند. بنابر جزئیات منتشرشده، یک مدل از گوشی اندرویدی نوکیا P به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز شده است و همانند نوکیا D1C، شرکت سازنده تصمیم دارد تا گوشی پرچم‌دار اندرویدی خود را در چندین مدل مختلف عرضه نماید.

درگاه یواس‌بی Type-C، از دیگر مشخصاتی است که برای نوکیا P در نظر گرفته می‌شود و هم‌چنین، انتظار داریم که این گوشی به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز شده باشد. در رابطه با سیستم‌عامل آن، باید گفت که نوکیا P با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ همراه خواهد بود و انتظار داریم که شرکت نوکیا رابط‌کاربری آن را شخصی‌سازی کرده باشد؛ هرچند، رابط‎کاربری جدید محصولات اندرویدی نوکیا به نسخه خام سیستم‌عامل اندروید نزدیک خواهد بود.

در کنار گوشی اندرویدی پرچم‌دار نوکیا P، شرکت فنلاندی سازنده به دنبال ارائه یک گوشی‌هوشمند دیگر با نام نوکیا D1C است که بنابر شایعات در دو نسخه با صفحه‌نمایش ۵ و ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی عرضه می‌شود. با صرف‌نظر از تفاوت‌های احتمالی بین نسخه‌های مختلف گوشی اندرویدی نوکیا D1C، انتظار داریم که هر دو مدل آن به تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام مجهز شده باشد و برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در اختیار خواهید داشت.

شایعات نشان می‌دهد که مدل پایه گوشی اندرویدی نوکیا D1C نزدیک به ۱۵۰ دلار قیمت‌گذاری خواهد شد و شرکت نوکیا به دنبال عرضه مدل‌ رده‌بالای آن با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار است.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *