گوشی اندرویدی نوکیا D1C با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد

گوشی اندرویدی نوکیا D1C با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد
  • 1395/9/22
  • مقدم
  • 0

شایعات زیادی درباره گوشی اندرویدی آینده نوکیا منتشر شده است و در حال‌حاضر، می‌دانیم که این محصول در سال آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت فنلاندی نوکیا، تصمیم دارد تا گوشی اندرویدی نوکیا D1C را با قیمتی کم‌تر از ۲۰۰ دلار به بازار عرضه نماید. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

به‌تازگی، رئیس شرکت فنلاندی HMD Global که به مدت ده سال، برند نوکیا را در اختیار دارد؛ اعلام کرده است که مشخصات و قیمت گوشی‌های اندرویدی نوکیا بسیار رقابتی خواهد بود. به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که اکنون، می‌توان به یک قیمت احتمالی برای گوشی اندرویدی نوکیا D1C اشاره کرد.

برطبق گزارش تازه منتشرشده، نوکیا D1C در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد و مدل پایه با قیمت ۱۵۰ دلار و مدل گران‌قیمت‌تر با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ دلار معرفی می‌شود. هرچند که در حال‌حاضر، نمی‌توان به شایعات منتشرشده اطمینان داشت؛ به هرحال، شرکت نوکیا تصمیم دارد تا این گوشی را به عنوان یک مدل میان‌رده به بازار عرضه نماید.

برای اطلاع، گوشی اندرویدی نوکیا D1C به تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ کوالکام، سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ با رابط‌کاربری بسیار نزدیک به نسخه خام اندروید و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. مدل پایه براساس اطلاعات فاش‌شده، از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی فول اچ‌دی استفاده می‌کند و دو گیگابایت حافظه رم، از دیگر مشخصاتی است که شرکت سازنده برای این مدل در نظر گرفته.

nokia-d1c-leak-1

مدل گران‌قیمت‌تر نیز، به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول‌اچ‎‌دی مجهز خواهد بود و سه گیگابایت حافظه رم برای ارائه تجربه مالتی‌تسکینگ مناسب، در این گوشی به کار گرفته شده است. البته بنابر تصاویر منتشرشده، احتمال می‌دهیم که مدل پلاس نوکیا D1C (صرف‌نظر از هر اسمی که شرکت سازنده در نهایت برای آن انتخاب می‌کند)، به یک حسگر اثرانگشت مجهز شده باشد؛ با این‌حال، چندان نمی‌توان به صحت رندرها و تصاویر منتشرشده، اطمینان داشت.

البته، تنها حسگر اثرانگشت، اندازه صفحه‌نمایش و مقدار حافظه رم، دو نسخه ۵ و ۵٫۵ اینچی گوشی اندرویدی نوکیا D1C را از هم متمایز نمی‌کند. در همین رابطه، اعلام شده است که شرکت نوکیا، نسخه بزرگ‌تر گوشی اندرویدی خود را با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی عرضه خواهد کرد و مدل پایه نیز، به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است.

شرکت نوکیا از آخرین گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۱۴ رونمایی کرد؛ پیش از آن‌که تجارت گوشی‌های موبایل نوکیا برای مدتی محدودی در اختیار مایکروسافت قرار بگیرد.

با این‌حال، هم‌اکنون شرکت فنلاندی HMD Global به مدت ۱۰ سال، برند نوکیا را برای عرضه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی، در اختیار دارد؛ البته، این موضوع باعث نمی‌شود که محصولات جدید نوکیا با نام‌ دیگری به بازار عرضه شود.

با توجه به عدم تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا توسط این شرکت، فاکس‌کان برای تولید انبوه محصولات جدید نوکیا در نظر گرفته شده است. احتمال می‌دهیم که تا مدتی دیگر، تولید انبوه گوشی‌ اندرویدی نوکیا D1C توسط فاکس‌کان برای معرفی و عرضه در ماه فوریه در سال آینده میلادی، شروع شود.

در حال‌حاضر، اطلاعاتی پیرامون عرضه گوشی پرچم‌دار نوکیا در سال آینده میلادی به صورت رسمی، وجود ندارد اما احتمال می‌دهیم که نوکیا D1C، تنها محصولی نخواهد بود که این سازنده در سال آینده برای بازگشت به دنیای گوشی‌های هوشمند، معرفی می‌کند.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *