گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود
  • 1395/10/24
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در طی چند ماه آینده به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد و به همین جهت، شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در این مدت در رابطه با پرچم‌دار جدید این سازنده منتشر می‌شود. از آنجایی‌که ابعاد و طراحی یک گوشی‌هوشمند پیش از رونمایی رسمی آن در اختیار سازندگان کیس و قاب قرار می‌گیرد، رندرهای منتشرشده توسط آن‌ها بهترین منبع برای آگاه‌شدن از زبان طراحی یک محصول جدید است.

به‌تازگی، رندرهای جدیدی از یک کیس برای گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی پرچم‌دار سامسونگ به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا مجهز خواهد بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی همراه باشید.

چند هفته پیش، اعلام شد که گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ همانند آیفون ۷ و آیفون ۷ اس شرکت اپل، بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه می‌شود اما رندر تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که شرکت سامسونگ، تصمیم خود را در رابطه با گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ تغییر داده است.

در رندر تازه منتشرشده، هم‌چنین مشاهده می‌شود که فلاش LED دوگانه در بالای دوربین اصلی جای گرفته است و گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به یک دوربین مجهز خواهد بود. به همین جهت، شایعات موجود پیرامون عرضه گوشی گلکسی اس ۸ با دوربین دوگانه همانند هوآوی پی ۱۰ و ال‌جی جی ۶ صحت ندارد.

گلکسی اس 8

هم‌چنین با قضاوت براساس این رندر، می‌توان گفت که گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ به یک حسگر اثرانگشت در جلوی گوشی یا یک حسگر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود زیرا در این کیس، هیچ جایی برای حسگر اثرانگشت در پشت گوشی در نظر گرفته نشده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که شرکت سامسونگ، حسگر اثرانگشت را همانند گوشی‌های سونی به لبه‌های گوشی انتقال دهد اما با توجه به اینکه در شایعات به آن اشاره نشده است، احتمال صحت‌داشتن این ادعا چندان زیاد نیست.

براساس شایعات، گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ با نام گلکسی اس ۸ در دو نسخه با نمایشگر ۵٫۱ و ۶ اینچی عرضه خواهد شد و هر دو مدل به یک صفحه‌نمایش با لبه‌های منحنی دوگانه مجهز خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *