یک مدل از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶ اینچی عرضه خواهد شد

یک مدل از گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با صفحه‌نمایش ۶ اینچی عرضه خواهد شد
  • 1395/10/3
  • مقدم
  • 0

شرکت سامسونگ، گوشی‌هوشمند پرچم‌دار ۲۰۱۶ خود را با صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی به بازار عرضه کرد. پس از مشکلات گوشی گلکسی نوت ۷ سامسونگ، شایعات از عرضه یک مدل بزرگ‌تر از گوشی گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی حکایت داشتند اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به دنبال عرضه گلکسی اس ۸ پلاس با صفحه‌نمایش بزرگ‌تری است. برطبق گزارش‌های تازه منتشرشده، شرکت سامسونگ در سال آینده از یک مدل از گوشی گلکسی اس ۸ با صفحه‌نمایش ۶ اینچی رونمایی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

به همین جهت، به‌نظر می‌رسد که گوشی گلکس اس ۸ در دو نسخه به بازار عرضه خواهد می‌شود؛ نسخه معمولی آن با صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی همراه شده و مدل دیگر گلکسی اس ۸ به صفحه‌نمایش ۶ اینچی مجهز خواهد بود.

استفاده از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی در گوشی گلکسی اس ۸ پلاس، باعث خواهد شد تا گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در مقایسه با بسیاری از فبلت‌های خانواده گلکسی نوت این سازنده، صفحه‌نمایش بزرگ‌تری داشته باشد و این موضوع، هم‌چنین فروش نسخه بزرگ‌تر گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

در همین رابطه، شرکت سامسونگ به تامین‌کنندگان قطعات گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود اعلام کرده است که قطعات لازم را برای مدل ۶ اینچی گوشی گلکسی اس ۸ تولید نمایند. هم‌چنین، به‌نظر می‌رسد که با توجه به فروش کم‌تر مدل مجهز به صفحه‌نمایش تخت گوشی گلکسی اس ۷ در مقایسه با گلکسی اس ۷ اج، شرکت سامسونگ تصمیم دارد تا مدل صفحه‌تخت را از گوشی‌های پرچم‌دار خود کنار بگذارد.

 براساس شایعات منتشرشده در رابطه با گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ، می‌دانیم که گلکسی اس ۸ به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام یا تراشه اگزینوس سری ۹ شرکت سازنده مجهز خواهد بود. البته، فروش نسخه‌های تولیدشده با تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام تنها به بازار چین و ایالات متحده آمریکا محدود می‌شود و شرکت سازنده برای فروش جهانی گوشی پرچم‌دار خود، آن‌را با یک تراشه اگزینوس همراه ساخته است.

هم‌چنین، گمانه‌زنی‌ها از حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از گوشی گلکسی اس ۸ به منظور کاهش ضخامت گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ حکایت دارد و کاربران باید برای پخش موسیقی، از درگاه یواس‌بی Type-C استفاده نمایند که این درگاه، هم‌چنین برای شارژشدن گوشی نیز مورداستفاده قرار خواهد گرفت. در همین رابطه، باید گفت که شرکت اپل و موتورولا، پیش‌تر گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود را بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه کرده‌اند.

در کنار این موضوع، شایعات از عرضه گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ با یک دوربین اصلی حکایت دارند و به همین جهت، انتظار برای استفاده از دوربین دوگانه در گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ بیهوده خواهد بود زیرا شرکت سازنده، فکر می‌کند که یک دوربین اصلی گوشی گلکسی اس ۷، می‌تواند تصاویر بسیار خوبی را ثبت نماید و به همین جهت، نیازی به استفاده از ماژول‌های دوربین دوگانه در گوشی پرچم‌دار جدید خود، وجود ندارد.

البته سامسونگ برای متمایزساختن گوشی‌های پرچم‌دار جدید خود با دیگر گوشی‌های بازار، تصمیم دارد تا آن‌را به یک فوکوس خودکار برای دوربین سلفی مجهز نماید زیرا پیش‌تر، سامسونگ یک نام تجاری مرتبط را به ثبت رساند. البته، این احتمال نیز وجود دارد که نام تجاری ثبت‌شده توسط سامسونگ، به فوکوس خودکار جدید دوربین اصلی اشاره نماید و ثبت این نام توسط شرکت سازنده، لزوماً به معنای عرضه گلکسی اس ۸ با قابلیت فوکوس خودکار برای دوربین سلفی نیست.

منبع: Ubergizmo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *