دعوت‌نامه جدید سامسونگ برای کنفرانس خبری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ ارائه شد

دعوت‌نامه جدید سامسونگ برای کنفرانس خبری در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ ارائه شد
  • 1395/11/14
  • مقدم
  • 0

با اینکه شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به صورت رسمی رونمایی نخواهد کرد، این سازنده کره‌ای تصمیمی مبنی بر عدم حضور در کنگره جهانی موبایل برای معرفی محصولات جدیدش، ندارد. به‌تازگی، دعوت‌نامه سامسونگ برای رونمایی از محصولات جدیدی در کنگره جهانی موبایل منتشر شده است و به‌نظر می‌رسد که در این دعوت‌نامه به صورت غیرمستقیم به رونمایی از تبلت رده‌بالای گلکسی تب S3 اشاره شده باشد. همراه گویا آی‌تی باشید.

در دعوت‌نامه جدید سامسونگ، اشاره شده است که این سازنده در ۲۶ فوریه یک رویداد خبری برگزار خواهد کرد. هم‌چنین در این دعوت‌نامه، یک محصول مرموز جلب‌توجه می‌کند و در حال‌حاضر، گمان می‌رود که این تصویر به تبلت رده‌بالای گلکسی Tab S3 اشاره می‌کند. این تبلت باید در سال گذشته توسط سامسونگ ارائه می‌شد اما به دلایل پیش‌بینی نشده پیرامون مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷، سامسونگ رونمایی از تبلت جدید خود را تا سال ۲۰۱۷ به تعویق انداخت.

با اینکه شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ رونمایی نخواهد کرد، تبلت رده‌بالای جدیدی توسط سامسونگ ارائه می‌شود. بنابر جزئیات به‌دست‌آمده از تبلت رده‌بالای گلکسی Tab S3، انتظار می‌رود که این محصول به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام با چهار هسته پردازشی مجهز شده باشد.

سامسونگ

هم‌چنین، گفته می‌شود که شرکت سامسونگ برای تبلت جدید خود از چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. البته می‌توانید حافظه ذخیره‌سازی را در صورت تمایل با استفاده از یک کارت‌حافظه میکرو اس‌دی گسترش دهید.

علاوه‌براین، تبلت گلکسی Tab S3 به یک نمایشگر ۹٫۷ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل مجهز شده است و حسگر اثرانگشت به احتمال زیاد در زیر دکمه Home در پایین صفحه‌نمایش جای گرفته. به‌نظر می‌رسد که در تصویر منتشرشده به دکمه Home پایین صفحه‌نمایش اشاره شده است. با توجه به حاشیه نسبتاً زیاد، احتمالاً یک گوشی‌هوشمند رده‌بالا نیست و به همین جهت، گمان می‌رود که در تیزر منتشرشده، حاشیه پایین تبلت گلکسی Tab S3 با دکمه سخت‌افزاری Home به نمایش گذاشته شده باشد.

تبلت رده‌بالای جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ به صورت پیش‌فرض همراه خواهد بود و هم‌چنین، فاش شده است که این تبلت از یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و یک شاتر ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در نهایت، باید اشاره کرد که شرکت سامسونگ، احتمالاً تبلت رده‌بالای جدید خود را در دو مدل با پشتیبانی از وای‌فای و سیم‌کارت عرضه می‌کند.

قیمت فاش‌شده برای تبلت رده‌بالای گلکسی Tab S3 نزدیک به ۶۰۰ دلار است. هم‌چنین، تبلت گلکسی Tab S3 به‌تازگی تاییدیه FCC دریافت کرده است و به همین جهت، انتظار داریم که رونمایی رسمی از آن نزدیک باشد. با اینکه شرکت سامسونگ در ۲۶ فوریه از تبلت رده‌بالای جدید خود رونمایی خواهد کرد، انتظار داریم که این سازنده دست‌بند مچی سلامتی‌محور Gear Fit Pro را نیز که نام تجاری آن به ثبت رسیده است؛ ارائه دهد.

هم‌چنین رونمایی از گوشی مقاوم گلکسی Xcover 4 سامسونگ که به‌تازگی فاش شده است؛ در اواخر ماه فوریه محتمل به‌نظر می‌رسد. نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی Xcover 3 در سال ۲۰۱۵ ارائه شده بود. با توجه به اینکه گوشی گلکسی Xcover در برابر آب و ضربه مقاومت بالایی خواهد داشت، احتمالاً با تمرکز بر روی همین ویژگی‌ها ارائه می‌شود و به همین جهت، مشخصات‌فنی آن چندان برای کاربران عادی مناسب نیست.

منبع: Softpedia

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *