رندر رسمی گوشی‌های موتو E4، C، C Plus و Z2 موتورولا فاش شد

رندر رسمی گوشی‌های موتو E4، C، C Plus و Z2 موتورولا فاش شد
  • 1396/1/25
  • مقدم
  • 0

جدیدترین محصولاتی که شرکت موتورولا در سال جاری معرفی نموده، موتو G5 و موتو G5 Plus است که به عنوان دو گوشی میان‌رده برای خرید در دسترس قرار دارد. با این‌حال، اطلاعات تازه منتشر شده نشان می‌دهد که موتورولا در حال توسعه تعدادی گوشی ارزان‌قیمت، میان‌رده و هم‌چنین گوشی پرچم‌دار جدید موتو Z2 است و آن‌ها را به‌زودی معرفی خواهد کرد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با وب‌سایت گویا آی‌تی همراه باشید.موتو Z2

رندرهای جدیدی که از گوشی موتو C و موتو C Plus به دست آمده است، نشان می‌دهد که این شرکت به دنبال عرضه گوشی‌های رده‌پایینی است که با محصولات سازندگان چینی به صورت مستقیم به رقابت می‌پردازد. موتو C به نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل مجهز خواهد بود و مدل رده‌بالاتر آن یعنی موتو C Plus با نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن HD ارائه خواهد شد.

موتو Z2

براساس شایعات، موتو C Plus در مقایسه با موتو C از ضخامت کم‌تری استفاده می‌کند و هم‌چنین، دوربین در مدل پلاس کمی بیرون‌زده است؛ به عبارت بهتر، دوربین با بدنه پشتی هم‌سطح نیست. هر دو مدل به فلاش LED برای دوربین سلفی مجهز خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که موتو C Plus به حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر و یک تراشه قدرت‌مندتر در مقایسه با موتو C مجهز شده است. پیش‌تر، اعلام شده بود که موتو C Plus در یک مدل با پشتیبانی از ۴G LTE و موتو C در دو مدل با پشتیبانی از ۳G و پشتیبانی از ۴G LTE ارائه می‌شود. البته ممکن است عرضه نسخه پایه موتو C با پشتیبانی از ۳G تنها به کشورهایی محدود شود که هنوز ارتباطات ۴G در آن‌ها مرسوم نیست.

موتو Z2

موتو E4 نام گوشی میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی است که از بدنه فلزی استفاده می‌کند و هم‌چنین، سنسور تشخیص اثرانگشت در حاشیه پایین صفحه‌نمایش جای گرفته است. فلاش LED نیز در حاشیه بالای صفحه‌نمایش جلب‌توجه می‌کند که عکاسی را در محیط‌های کم‌نور امکان‌پذیر خواهد نمود.

تراشه MT6737 مدیاتک به گوشی موتو E4 قدرت می‌دهد و چهار گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و احتمالاً یک نمایشگر فول اچ‌دی، از جمله دیگر قابلیت‌هایی است که شرکت موتورولا برای گوشی میان‌رده خود در نظر خواهد گرفت. البته، چندان مطمئن نیستیم که مشخصات فاش‌شده صحت داشته باشد اما به هرحال، فعلاً باید منتظر ارائه جزئیات بیشتر توسط شرکت موتورولا باشیم.

موتو Z2

محصول دیگری که به‌تازگی فاش شده است، موتو Z2 خواهد بود که از تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام استفاده می‌کند و مشابه با نسل قبل، از طراحی ماژولار استفاده می‌کند. شرکت موتورولا در هنگام رونمایی از سری موتو Z به موتو مادها به عنوان یک قابلیت متمایز و برتر برای محصولات این سری اشاره کرد و با ارائه موتو مادهای جدید، به کاربران وعده داده است که برخلاف ال‌جی به پشتیبانی از محصولات ماژولار خود ادامه خواهد داد.

موتو Z2 برخلاف نسل قبل از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد و هم‌چنین، انتظار داریم که با یک باتری با ظرفیت بیشتر از ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت ارائه شود. هم‌چنین، ممکن است ضخامت نسل جدید در مقایسه با نسل قبلی بیشتر باشد؛ با توجه به استفاده از یک باتری با ظرفیت بالاتر. با اینکه بیرون‌زدگی دوربین یکی از نقاط ضعف گوشی موتو Z به شمار می‌رود، موتو Z2 هم‌چنان با این ضعف روبه‌رو است اما با توجه به ضخامت آن، کاهش بیرون‌زدگی دوربین غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

در حاشیه بالای نمایشگر، فلاش LED دوگانه به‎کار گرفته شده است و حاشیه‌های قابل‌توجهی هم‌چنان در اطراف نمایشگر وجود دارد. با اینکه شرکت موتورولا می‌توانست بخشی از حاشیه‌ای اضافی پایین نمایشگر را با حذف لوگوی “moto” و بخشی از حاشیه‌ی اضافی بالای نمایشگر را نیز کاهش دهد، چنین تصمیمی نگرفته است و به همین جهت، موتو Z2 هیچ شباهتی به گوشی‌های بدون حاشیه‌ای که امسال به بازار عرضه شده است، ندارد.

منبع: GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *