استیو جابز: گوگل با Nexus One در اندیشه نابودی آیفون است!

  • 1388/11/14
  • ITTeach
  • 0

پس از فروکش کردن جو تبلیغاتی در عرضه محصول جدید شرکت اپل با نام “آی‌پاد” در هفته گذشته و باقی ماندن برخی انتقادات از این شرکت در خصوص برخی معایب این تابلت از جمله عدم استفاده اپل از تکنولوژی فلش در آن، “استیو جابز″ مدیر عامل شرکت اپل یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان این شرکت برگزار کرد تا در این جلسه به برخی پرسش‌ها از جمله این انتقادات پاسخ داده شود.

بر اساس گزارش پایگاه اینترنتی “وایرد” در این جلسه استیو جابز در پاسخ به اظهار نظر شرکت گوگل در خصوص تابلت آی‌پاد اظهار داشت که گوگل با عرضه اولین تلفن همراه خود با نام “Nexus One” در قلمرو اپل راه گم کرده است.

بنا به گفته‌های حاضران در این نشست استیو جابز اعلام کرد: ما به دنیای جستجو وارد نشدیم اما آنها به دنیای تلفن همراه وارد شدند. این اشتباه نیست که بگوییم آنها به دنبال از بین بردن آیفون هستند اما ما به آنها اجازه نمی‌دهیم.Steve jobs

وی در ادامه و در خصوص جمله پیشنهادی گوگل پس از تایپ عبارت “Google Don’t” در کادر جستجوی گوگل که این شرکت ادامه آن را به صورت ” Google Don’t be evil” پیشنهاد می‌دهد آن را بی‌ارزش دانست.

پایگاه اینترنتی وایرد در ادامه و به نقل از یک منبع ناشناس که در این جلسه در تالار “Town Hall”  حضور داشته آورده است که جابز در ادامه و در اشاره به شرکت ادوب این شرکت را شرکتی تنبل و کندرو توصیف کرد.

وی در ادامه اعلام کرد که این شرکت با این همه پتانسیل برای خلق چیزهای جذاب آنها را انجام نمی‌دهد.

جابز در تشریح علت عدم استفاده این شرکت از تکنولوژی فلش در محصول تابلت جدید خود که از سوی بسیاری از وب‌سایتهای اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته است علت این اقدام را مشکلات بسیار این تکنولوژی در تطابق با محصول اپل از جمله مک دانست.

وی همچنین در ادامه پیش‌بینی کرد که با بیشتر شدن استفاده از تکنولوژی “HTML5″ در آینده هیچ کسی دیگر از تکنولوژی فلش استفاده نکند.

البته گفتنی است که این اظهارات در حالی منتشر شده است که از سوی شرکت اپل هیچ اظهارنظری در خصوص رد و یا تایید آن نشده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *