اولين شارژر خورشيدي براي iPhone

  • 1388/12/22
  • ITTeach
  • 0
اين روزها محصولات ديجيتال شخصي شركت بزرگ Apple آنقدر در ميان كاربران سرتاسر دنيا محبوبيت پيدا كرده‌اند كه شركت‌هاي مختلف سعي دارند حتي با طراحي و توليد محصولات جانبي براي اين محصولات پر طرفدار سود و سهم خود را از بازار افزايش بدهند.
به اين ترتيب است كه شركتي به نام Novothink به تازگي اولين شارژر خورشيدي گوشي موبايل iPhone را به بازار معرفي كرده است.
اين محصول كه براي اولين بار به بازار معرفي شده از يك محفظه مجهز به سلول‌هاي خورشيدي تشكيل شده است كه مي‌توانند بدون نياز به هيچ خروجي مي‌تواند انرژي خورشيدي را جذب كرده و به انرژي الكتريكي تبديل كند.
اين دستگاه كه با نام Surge به بازار معرفي شده با 2 ساعت قرار گرفتن در معرض نور خورشيد و شارژ شدن، مي‌تواند گوشي iPhone شما را تا 30 دقيقه مكالمه مداوم در سيستم 3G و يا يك ساعت مكالمه مداوم در سيستم 2G شارژ كند.
اين دستگاه داراي چهار نشانگر LED براي نمايش ميزان شارژ باقي مانده در شارژر است و امكان شارژ انواع دستگاه‌هاي iPod را هم به كاربرانش مي‌دهد.
علاوه بر اينها اين محصول قابليت پيش‌بيني وضعيت آب و هوا را هم به كاربرانش مي‌دهد.
اين محصول جالب و جديد به تازگي و با قيمت 95/69 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومي مي‌رسد.

اولين شارژر خورشيدي براي iPhoneبازار ديجيتال- اين روزها محصولات ديجيتال شخصي شركت بزرگ Apple آنقدر در ميان كاربران سرتاسر دنيا محبوبيت پيدا كرده‌اند كه شركت‌هاي مختلف سعي دارند حتي با طراحي و توليد محصولات جانبي براي اين محصولات پر طرفدار سود و سهم خود را از بازار افزايش بدهند.
به اين ترتيب است كه شركتي به نام Novothink به تازگي اولين شارژر خورشيدي گوشي موبايل iPhone را به بازار معرفي كرده است. اين محصول كه براي اولين بار به بازار معرفي شده از يك محفظه مجهز به سلول‌هاي خورشيدي تشكيل شده است كه مي‌توانند بدون نياز به هيچ خروجي مي‌تواند انرژي خورشيدي را جذب كرده و به انرژي الكتريكي تبديل كند.اين دستگاه كه با نام Surge به بازار معرفي شده با 2 ساعت قرار گرفتن در معرض نور خورشيد و شارژ شدن، مي‌تواند گوشي iPhone شما را تا 30 دقيقه مكالمه مداوم در سيستم 3G و يا يك ساعت مكالمه مداوم در سيستم 2G شارژ كند.اين دستگاه داراي چهار نشانگر LED براي نمايش ميزان شارژ باقي مانده در شارژر است و امكان شارژ انواع دستگاه‌هاي iPod را هم به كاربرانش مي‌دهد. علاوه بر اينها اين محصول قابليت پيش‌بيني وضعيت آب و هوا را هم به كاربرانش مي‌دهد.اين محصول جالب و جديد به تازگي و با قيمت 95/69 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومي مي‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *