نرم‌افزار دانلودر عکس فلیکر

  • 1389/1/4
  • گل پامچال
  • 0

کاربران اینترنت اگر جستجویی در اینترنت داشته باشند نرم افزارهای دانلودر زیادی برای دانلودعکسهای فلیکر پیدا می کنند . از مرورگر ها گرفته تا برنامه هایی که به نرم افزارها ی سیستم عامل های مختلف اضافه می شوند و از نظر کارکرد و سهولت استفاده متفاوتند.

این دانلودر از برنامه های دانلود کننده  در کلاس خود است که تمام قابلیت های مورد انتظار را از جهت سهولت استفاده از آن فراهم می کند به گونه ای که که فقط با چند کلیک شروع به دانلود عکس ها از فلیکر می کند.

تایید جهت دانلود را پشتیبانی می کند اما در صورت نیاز کاربرانی که اکانت  فلیکر هم ندارند می توانند از آن استفاده کنند.  جستجو می تواند با وارد کردن یک تگ ، نام کاربری، متن یا با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل تاریخ یا خالق اثر می تواند انجام شود .

به طور پیش فرض 50 عکس در هر صفحه فلیکر هست که می توان در گزینه های نمایش آنرا تغییر داد در واقع برای دانلود عکس ها می توان  برخی یا همه را توسط نرم افزار انتخاب و پس از کلیک کردن بر روی دکمه دانلود؛آنها را دانلود کرد. این دانلودر همواره بزرگترین اندازه عکس در دسترس از فیلکر را دانلود می کند.

عکس ها در بزرگترین اندازه خود در برنامه قابل پیش نمایش هستند. اطلاعات در مورد عکاس ، تگ ها ، اطلاعات فرمت عکس بازیابی شده و در پنجره پیش نمایش به خوبی نمایش داده می شود.

راست کلیک بر روی هرکدام از آپشنهای مختلف جستجو ،گزینه های مختلف مربوط به تگ های اضافی را که می توان جستجو کرد از جمله ، بارگذاری صفحه تصویر در فلیکر و یا جستجو برای عکس های گرفته شده توسط کاربر را نمایش می دهد .

عکس های خصوصی قبل از اینکه بتوانند دانلود شوند باید تائید شوند. گزینه پشتیبان گیری دستی برای پشتیبان گیری از عکس ها  فقط در چند ثانیه ای با چند کلیک قابل انجام است.

فرمت و اطلاعات IPTC به صورت اتوماتیک نوشته شده است طوری که کل اطلاعات در عکس دانلود شده کنجانده شده است. سازنده این دانلودر عکس فلیکر تصاویری ارائه کرده است که کارکرد این برنامه را  نشان می دهد.

این دانلودر با اکثر سیستم های عامل ویندوزمایکروسافت از جمله نسخه های 64 بیتی سازگار است. که مستلزم داشتن دات نت فریم ورک 3.5 هست.

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *