CyberKidz : وب سایتی برای بازی های آنلاین آموزشی کودکان و نوجوانان

  • 1389/5/8
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


یافتن بازی های خوب آموزشی برای بچه ها می تواند یک مشکل و دغدغه فکری برای والدین آگاه به شمار رود به خصوص اینکه یافتن آنهایی که برای گروه سنی خاصی تعریف شده اند سخت تر است. با این حال، وب سایت CyberKidzGames.com ، به این اهداف نائل شده است. همه بازی های آنلاین این سایت مختص گرو های سنی 4 تا11 سال می باشد ، و در آنجا  همه این بازی ها به شیوه های خاصی دسته بندی شده اند.

گروه ریاضی 32 بازی ، جغرافیا 26 بازی ، ادبیات و آموزش الفبا 32 بازی ، و هنر / موسیقی 4 تا بازی در این وب سایت به خود اختصاص داده اند. کودک شما می تواند همه چیز از جدول ضرب گرفته تا نام پایتخت های کشورهای جهان ، را یاد  بگیرد. حتی در این وب سایت  تست هایی برای آموزش شیوه صحیح  تایپ گنجانده شده است.

بازی ها اگر چه آنقدرها هم شگقت انگیز نیستند، اما به خاطر داشته باشید که آنها برای کودکان جوان و کم سن و سال هدف گذاری شده اند. رابط کاربری در بازی هایی که من امتحان کردم، احساس کردم برای سنین هدف گذاری شده بازی ها مناسب است ، و حدس می زنم آنها برای سنین تعریف شده  نسبتا سرگرم کننده خواهند بود. یعنی واقعا جالب است،به نظر شما یادگیری و آموزش چقدر لذت می تواند داشته باشد؟

صفحه اصلی بازی های CyberKidz

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *