آموزش نصب پوسته در مرورگر محبوب Google Chrome

  • 1389/5/18
  • علیرضا
  • 5

گوگل کروم یکی از بهترین و سریعترین مروگرهایی است که با وجود تازه وارد بودنش نسبت به دیگر مرورگرها ( عرضه در سال 2008 ) توانسته است طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کند . ظاهرا این مرورگر ساده ولی فوق العاده زیبا طراحی شده . شکل ظاهری کاملا متفاوتی با دیگر مروگرها داشته و شما هر چقدر هم با این مروگر خوش دست کار کنید خسته نخواهید شد . البته دیدن یک ظاهر تکراری ، هر چقدر هم زیبا باشد ، باز هم شما را به فکر تغییر آن می اندازد . زیرا بر طبق یک قانون ” تکرار برای مغز ملال آور است ” . در این آموزش ما قصد داریم تا به شما نحوه نصب یک پوسته جدید برای بهترین مرورگر دنیا را آموزش دهیم . ابتدا شما باید به سایت مرورگر کروم رفته و پوسته دلخواه خود را دانلود کنید . با توجه به سیاست های گوگل و تحریم چند کشور ( که متاسفانه کشور ما هم جزو این چند کشور می باشد ) کاربران ایرانی نمیتوانند اقدام به دانلود پوسته های دلخواه خود کنند . البته ایرانی جماعت همیشه برای حل مشکلاتش راهی را پیدا خواهد کرد . بنده هم با استفاده از چند ترفند توانستم تعداد از پوسته های زیبا را دانلود کنم و حالا در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار میدهم . پس دانلود پوسته ی مورد نظرتان برای نصب مراحل زیر را طی کنید : 1- ابتدا وارد منوی Customize ( منوی شبیه آچار ) شده و گزینه Tools را انتخاب کنید . سپس از زیر منوی های این منو ، گزینه Extentions را کلیک کنید .

2- سپس فولدری که فایل های پوسته درون آن وجود دارد را باز کنید . حالا با استفاده از کشیدن و رها کردن ( Drag & Drop ) فایل پوسته را به درون قسمت اکستنشن ها بیاندازید .

3- در قمست Statusbar مروگر با پیغامی مبنی بر اینکه این پوسته میتواند برای سیستم شما خطرناک باشد مواجه خواهید شد . اما چون این پوسته ها از سایت اصلی مروگر دانلود شده اند ، پس خیالتان راحت باشد . دکمه Continue را بفشارید . با فشردن این دکمه ظاهر مروگر تغییر خواهد کرد .

4- اگر از پوسته نصب شده راضی نیستید با فشردن دکمه Undo میتواند ظاهر مروگر را به حالت اول باز گردانید .

پوسته ها را میتوانید از اینجا دریافت کنید .

تعدادی تصویر نمونه از پوسته نیز موجود میباشد که از طریق لینک های زیر میتوانید آنها را مشاهده کنید :

تصویر 1 | تصویر 2 | تصویر 3 | تصویر 4

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. با سلام هر کاری کردم موفق به نصب و استفاده از این پوسته نشدم بهرحال از زحمات شما ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *