آشنایی با سرویس MobiCart ؛ فروشگاه آنلاین خود را ویژه استفاده تلفن همراه به راحتی راه اندازی کنید!

  • 1389/9/4
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

اگر شما صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید و می خواهید بازار  خدمات و محصولات خود را به فضای تلفن های همراه نیز گسترش دهید، تنها طراحی وب سایت خود برای نسخه موبایلی کافی نیست. تجربه خرید آنلاین – که روز به روز مردم بیشتری در جهان آن را تجربه و مشتری دائمش می گردند- در گوشی های هوشمند و تبلت ها بسیار متفاوت است. یکی از برنامه های جالب و قدرتمندی که راهی رایگان برای ایجاد و مدیریت نسخه موبایلی فروشگاه آنلاین پیش روی شما می گذارد MobiCart است. این برنامه تحت وب به هر کسی یک فروشگاه  تحت وب سریع  مخصوص مرور تلفن همراه می دهد حتی اگر شما وب سایت نداشته باشید.

اما با این سرویس چگونه کار کنیم؟ ابتدا نیاز به ایجاد یک برنامه MobiCart توسط انتخاب رنگ قالب می باشد. سپس زبانه هایی را که می خواهید در برنامه تان قرار گیرد را انتخاب  می کنید. شما همچنین می توانید دو صفحه بیشتر به صفحه اصلی عرضه آنلاین محصولات اضافه کنید: صفحه «شرایط و حریم خصوصی» ، و نیز صفحه «درباره ما و تماس با ما».

با تنظیمات فروشگاه (Store Settings) کار کنید تا نام فروشگاه را به نام مورد نظر خود، نوع ارز معاملات، آدرس ایمیل برای سفارش ، و آدرس Paypal را تنظیم کنید. شما همچنین می توانید هزینه حمل و نقل، و نرخ مالیات روی محصولات را نیز در این بخش معین کنید. بخش App Vitals برنامه برای آماده کردن فروشگاه خود قبل از آن که ان را در  فروشگاه برنامه های اپل قرار دهید مهم هست. در اینجا شما باید نام برنامه ، قیمت برنامه، و زمینه هایی که شما می خواهید برنامه خود در ان در دسترس باشد را تنظیم کنید. همچنین بهتر است آیکون برنامه خود را آپلود کرده و برای فروشگاه خود تصاویر را بارگذاری کنید تا نشان تجاری منحصر به فردی داشته باشید.

با اجرای برنامه در iOS گوشی آیفون، می توانید فروشگاه خود را با اضافه کردن بخش ها و محصولات ایجاد کنید. همچنین می توانید اطلاعات بیشتری در مورد صفحات وب سایت و حتی فیدهای خبری و توییتر در برنامه قرار دهید به طوری که می توانید برای مشتریان همیشه محتوا و اخبار تازه را به ارمغان آورید.

شما همچنین می توانید افزونه های MobiCart مانند توییتر و دروازه پرداخت Paypal   را برای بهبود فروشگاه موبایلی خود استفاده کنید. اگر پیش از این یک وب سایت داشتید، همچنین می توانید از رابط کاربری یا (API) Mobicart برای بروزرسانی برنامه موبایل از وب سایت خود استفاده کنید.

MobiCart در حال حاضر فقط با دستگاه های مجهز به سیستم عامل iOS (محصولات اپل) کار می کند و طبق برنامه ریزی مسئولان سایت قرار است در آینده برای سیستم عامل های بلک بری و آندروید گوگل نیز عرضه شود. با توجه به اینکه این برنامه کاملا رایگان است و این واقعیت که نیازی به داشتن وب سایت برای اضافه کردن محصولات به برنامه فروشگاه ندارید، در می یابیم برای کسانی که مایل به راه اندازی فروشگاه موبایلی و همه جا در دسترس هستند این برنامه واجد ارزش فراوانی است.

برای اطلاعات بیشتر  این ویدیوی نمایشی را تماشا کنید:

ویژگی ها :

ایجاد برنامه کاربردی ویژه خرید از فروشگاه انلاین سایت شما.

استفاده رایگان و آسان.

امکان قرار دادن برنامه ایجاد شده شما در فروشگاه  اپل (App Store) و فروش برنامه.

در حال حاضر تنها برنامه مختص iOS است؛ نسخه ویژه بلک بری و آندروید به زودی عرضه می شود.

امکان استفاده از افزونه ها برای افزایش کارآیی برنامه شما

اضافه کردن صفحات ، اخبار و فید توییتر برای  ایجاد برنامه ای با محتوای غنی.

تنظیم ظاهر برنامه و تنظیم برند و لوگوی دلخواه برای آن

برای استفاده از این سرویس و ایجاد برنامه MobiCart خود به وب سایت  http://www.mobi-cart.com مراجعه کنید.

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *