معرفي و دانلود رایگان نرم افزار QuickTime 7.69.80.9

  • 1389/10/12
  • ITTeach
  • 2

خانواده محصولات QuickTime که در مورد نرم افزار تولید رسانه دیجیتال، توزیع و بازپخش آن می باشند، این امکان را به شما می دهند که صدا و تصویر زنده یا از پیش ضبط شده را برای مخاطبین بی شماری پخش نمایید. هنگامی که این نرم افزار با پلیر QuickTime و QuickTime Pr ترکیب شود، باعث ایجاد اولین سیستم توزیع و پخش دیجیتالی انتها به انتها (end-to-end) مبتنی بر استاندارد می گردند. QuickTime 7 پیشرفته ترین نرم افزار رسانه ای شرکت اپل، برای کامپیوترهای مبتنی بر هر یک از دو سیستم عامل ویندوز و مک، کیفیت بی نظیری برای ایجاد، پخش و توزیع محتوای ویدیویی و صوتی در اینترنت ایجاد می نماید. علاوه بر اجرای فایل های با فرمت MP3 و MPEG-4، این نرم افزار فایل های صوتی حاوی timecode و همچنین استانداردهای MIDI از قبیل Roland Sound Canvas و فایل های با پسوند GS را نیز پشتیبانی می کند. همچنین این نرم افزار استانداردهای کلیدی برای کارهای مبتنی بر وب از قبیل HTTP، RTP و RTSP را نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، نرم افزار تمامی فرمت های اصلی تصاویر از قبیل JPEG, BMP, PICT, PNG و GIF را نیز پشتیبانی می کند.

QuickTime 7 دارای یک کد کننده ویدیویی بسیار کارای جدیدی به نام H.264 می باشد که کیفیتی حیرت آور قابل توجهی را در  سرعت  های داده کم از3G  تا iChat  و AV  تا  HD  تولید می نماید.
خصوصیات جدید پلیر QuickTime 7 مبتنی بر ویندوز:

  • قابلیت بازپخش ویدیو H.264. فیلم هایی که با این کدکننده مبتنی بر استاندارد تولید شده ، دارای پیشرفته ترین تکنولوژی بوده و کیفیتی بی نظیری دارند را تماشا نمایید.
  • صدای فراگیر. با استفاده از QuickTime 7 ، کامپیوتر و بلندگوهای فراگیر، می توانید از تمامی تاثیرات صدای فراگیر بازی ها یا فیلم های خود لذت ببرید.
  • کنترل های بازپخش جدید و بهینه شده.تغییر ساده تنظیماتی از قبیل jog shuttle، سرعت بازپخش، باس صدا، سه برابر کردن و متوازن کردن صدا.
  • ارتباطی بدون نیاز به تنظیم. QuickTime به طور خودکار بهترین سرعت ارتباط اینترنت شما را تعیین نموده و ارتباطات قطع شده را دوباره وصل می نماید.خصوصیات جدید موجود در Pro QuickTime 7 میتنی بر ویندوز:
  • تولید ویدیو H.264. تولید ویدیوهای با کیفیتی بی نظیر برای تمامی کاربردها از 3G برای موبایل ها تا HD.
  • تولید صدای فراگیر. ایجاد یک تجربه غنی چند رسانه ای با اضافه کردن صدای چندکاناله به فیلم شما.
  • کنترل های دردسترس. قابلیت دسترسی ساده به عملکردهایی از قبیل توقف، پخش، پخش با سرعت بیشتر و چرخش دوباره در هنگام تماشای فیلم ها در حالت تمام صفحه (full-screen)
  • قابلیت ارسال در پس زمینه. فیلم را می توان در پس زمینه ارسال نمود در حالیکه فیلم بعدی در حال اجرا یا ادیت می باشد.
  • تولید فیلم های بهینه شده. با استفاده از تمامی امکانات فیلم جدید این ابزار می توان روند تولید فیلم را به صورت ساده و کارایی انجام داد.
  • قابلیت کار به صورت خودکار با اسکریپت ویژاول بیسیک. به طور خودکار، کارهای انجام شده در QuickTime قابلیت پشتیبانی از اسکریپت ویژاول بیسیک را در QuickTime 7 دارد. طراحان همچنین می توانند با استفاده از اسکریپت ویژاول بیسیک، به کنترل های جدید Active X در QuickTimeدست یایند که می توانند آنها رادر تولید برنامه های چند رسانه ای خاص کمک نمایند.

دانلود برنامه QuickTime 7.69.80.9

منبع: 2daydl

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من این برنامه را رو کامپیوترم ریختم اما وقتی میخوام فیلم دانلود کنم این برنامه فیلم رو پلی میکنه حالا چیکار کنم که فیلم رو در اینترنت پلی نکنه ممنون میشم اگه جواب بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *