Sony PlayStation 4 کی عرضه میشود ؟

  • 1390/4/15
  • عليرضا شیری
  • 2

بنابر گزارشات، کمپانی سونی در حال گفت و گو با تولیدگنندگان بزرگ است تا تولید کنسول نسل بعد خود PS4 را از اواخر سال جاری میلادی شروع کند و در سال 2012 آن را روانه ی بازار نماید.

بر اساس شایعات منتشر شده توسط سایت DigiTimes، دو کمپانی بزرگ Foxconn Electronics و Pegatron Technology تولید PS4 را از اواخر 2011 شروع کرده و بنابر گزارشات رسیده از برنامه های سونی، در سال 2012 حدود 20 میلیون دستگاه PS4 روانه ی بازار خواهد شد. مکانیزم کنترلی PS4 از نوع حرکتی است یعنی چیزی شبیه به کینکت مایکروسافت که برای کنترل XBOX 360 به کار میرود.

Sony پیش از این از طراحی و تولید PS4 خبر داده بود اما هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نکرده بود، معمولا تولیدکنندگان کنسول های بازی، یک سال قبل از عرضه ی کنسول جدید خود با استفاده از تبلیغات و انتشار خبرهایی از قدرت کنسول بعدی خود، سازندگان بازی و بازی خور ها را جذب میکنند، اما سونی این بار چنین کاری انجام نداده است.

هنوز خبری از بازار و منابع خبری بازار در مورد عرضه ی PS4 در سال بعدی میلادی به دست نیامده است، از طرف دیگر با توجه به اینکه برای کنسول جدید Nintendo یعنی Wii U نیز بازی هایی چندان بهتر از PS3 و XBOX 360 عرضه نمیشود میتوان نتیجه گرفت که سونی هم نیازی به عرضه ی کنسول بعدی خود در سال 2012 ندارد و وقت بیشتری برای طراحی آن در اختیار دارد. با توجه به اینکه سونی در سال 2012 احتمالا کنسول بعدی خود را عرضه نمیکند، میتوان گفت که شاید نسخه ی بعدی کنسول PS3 را در سال 2012 روانه ی بازار کند، نسخه ی بعدی احتمالا از نظر حس گر حرکت بهتر شده باشد، سونی در این مورد نیز چیزی نگفته است.

منابع:

xbitlabs

dvice

guru3d

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *