ارائه محصولی جدید از سامسونگ (Samsung Galaxy Note)

ارائه محصولی جدید از سامسونگ (Samsung Galaxy Note)
  • 1390/6/14
  • سیدمیلاد حسيني
  • 4

بازم ابتکاری دیگر از سامسونگ که همه چشمها را خیره کرد. Samsung Galaxy Note یک محصولی دیگر از سامسونگ  که در IFA ارئه شد و همه مبهوت ماندند که این وسیله گوشی است یا تبلت؟

درسته  این محصول یک گوشی است که قابلیت یک تبلت را داراست، ویژگی که این محصول نسبت به دیگر رقبا دارد یک صفحه نمایش 5.3 اینچی Super AMOLED با وضوح 800 x 1280 pixel همراه با یک قلم (S Pen) است که آنرا بیشتر به یک تبلت تبدیل می کند.

از جمله امکاناتی که این تبلت یا گوشی: سیستم عامل  Android OS, v2.3- Gingerbread/ CPU  دو هسته ای (Dual-core) با سنجش زمان 1.4GHz از نوع ARM Cortex-A9 / دوربین 8 MP با وضوح تصویر 3264×2448 pixels و فیلمبرداری با 1080p/ دوربین جلو 2 MP/ حافظه داخلی در دو نوع 16GB و 32GB و رم 1GB  است.

همچنین پیش بینی شده این تبلت با  ضخامت 9.65mm و وزن 178 گرم ارائه بشه، باطری این تبلت هم از نوع 2,500mAh هستند که میزان شارژ خوبی را نگه می دارد. شما هرجا چه در اسکله یا در حال رانندگی در ماشین باشین می توانید از امکانات تبلت خود فقط با لمس کردن آن یا استفاده از قلم گوشی بهره ببرید، این همان راحتی است که از یک Screen یا صفحه نمایش بزرگ توقع می رود.

gsmarena

ارسال شده توسط سیدمعصوم حسینی

ITMan

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. واقعا حرف نداره بیصبرانه منتظرش هستم ولی ظاهرا امروز قیمتش رو سامسونگ حدود 743 یورو برای اروپا اعلام کرده یعنی چیزی در حدود 1میلیون تومان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *