شاید نمایشگاه CES 2012 میزبان 50 اولترابوک و 100 تبلت از سازندگان مختلف باشد

شاید نمایشگاه CES 2012 میزبان 50 اولترابوک و 100 تبلت از سازندگان مختلف باشد
  • 1390/9/8
  • عليرضا شیری
  • 0

نمایشگاه CES 2011 که اوایل سال 2011 برگزار شد، بیشتر روی تبلت ها و ویندوز 8 که روی پلتفرم  با معماری ARM نصب شده، متمرکز بود. اما سال 2012 و نمایشگاه CES 2012 که ماه ژانویه برگزار می شود روی چه محصولاتی متمرکز خواهد شد؟

ماه آینده نمایشگاه در لاس وگاس شروع به کار می کند، بر اساس گزارشات رسیده تمرکز نمایشگاه روی تبلت و اولترابوک است. اولترا بوک که سایز جدید محصولات مشابه نوت بوک است، توسط اینتل نام گذاری شده مسئولین برگزاری نمایشگاه ادعا کرده اند که حدود 50 اولترا بوک در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

Shawn DuBravac از مسئولان نمایشگاه CES (مخفف Consumer Elctronic Show یا نمایشگاه محصولات الکترونیکی برای مصرف کننده) در این رابطه گفت: “ما انتشار داریم که بین 30 تا 50 مدل اولترابوک در نمایشگاه ببینیم.”

DuBravac مشخص نکرد که کدام کارخانه تولیدکننده ی اصلی است، اما شایعاتی که قبلا شنیده ایم حاکی از آن است که کمپانی Intel قرار است پردازنده های نسل IvyBridge با فرآیند 22 نانومتری را عرضه کرده و بعد از آن اولترا بوک ها روانه ی بازار شوند.

با این حال مدیر ,امل اینتل Paul Otellini در نمایشگاه CES در مورد معماری Ivy Bridge و زمان عرضه ی آن اطلاعاتی به ما خواهد داد. بنابراین محصولات زیادی شامل اولترا بوک ها خواهیم دید که از پلتفرم Ivy Bridge استفاده می کنند.

انتظار نداشته باشید که CES 2012 تمرکز اصلی خود را روی اولترابوک ها بگذارد، DuBravac می گوید فعلا تبلت ها مرکز توجه قرار گرفته اند، بیش از 100 مدل جدید تبلت در نمایشگاه سال گذشته نمایش داده شد و سال جدید هم تعداد مشابهی رونمایی خواهند شد.

در اخبار مربوط به نمایشگاه شنیده ایم که LG و Samsung قرار است تلویزیون های 55 اینچی از نوع OLED را در نمایشگاه رونمایی کنند. اطلاعات بیشتری در دست نیست ولی هر دو کمپانی برای المپیک تابستان آتی حاضر می شوند و محصولات خود را در سال 2012 و قبل از المپیک عرضه خواهند کرد.

منبع:

tomshardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *