سیستم عامل Firefox هم اکنون در دسترس برای تست کردن

سیستم عامل Firefox هم اکنون در دسترس برای تست کردن
  • 1391/5/2
  • امیر امام جمعه
  • 3

اگر شما هم از دست افراد علاقه مند به دنیای فناوری و تکنولوژی میباشد باید بگوییم که منتظر سیستم عامل جدید برای رایانه ها ، موبایل و تبلت ها باشید. به نظر میرسد شرکت Mozilla قصد دارد با سیستم عامل خود یعنی Firefox تحولی عظیم را ایجاد کند و هم اکنون این سیستم عامل را برای تست کردن توسط کاربران در دسترس قرار داده است. سیستم عامل Firefox در ابتدا فقط برای گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده بود ولی در حال حاضر برای تست کردن بر روی رایانه های مبتنی بر OS X ، ویندوز و یا لینوکس در اختیار قرار گرفته است. توسعه دهندگان میتوانند شروع به استفاده از نسخه آزمایشی این سیستم عامل کنند و تغییرات دلخواه خود را در آن پدید بیاورند.

البته بدون ابزار مناسب توسعه دهندگان نمیتوانند برنامه های مناسب را برای این سیستم عامل طراحی کنند ولی به نظر میرسد موزیلا فکر اینجا را هم کرده و aka boot2gecko را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است. شاید توسعه دهندگان و برنامه نویسان بتوانند به کمک این ابزار برنامه های مناسبی مثل سیستم عامل های iOS و اندروید ایجاد کنند و Firefox را به محبوبیت برسانند.

باید گفت توسعه دهندگانی که در قبل با مرورگر Firefox کار کرده اند میتوانند سریع تر در سیستم عامل آن نیز مهارت های لازم را بدست آورند. این سیستم عامل به طور کامل از استاندارد های HTML5 و CSS پشتیبانی میکند.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. از طریق پنل مخصوص توسعه دهندگان که توسط موزیلا در اختیار قرار گرفته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *