مینی کامپیوتر شرکت Giada

مینی کامپیوتر شرکت Giada
  • 1391/6/3
  • امیر امام جمعه
  • 0

زمان زیادی نگذشته است که شاهد عرضه مینی کامپیوتری از سوی شرکت Shuttle بودیم اما حالا شرکت دیگری با نام Giada تصمیم به ورود در این عرصه را گرفته است. نام این رایانه بسیار کوچک A51 mini PC میباشد و از پردازشگر AMD بهره میگیرد.

پردازشگر داخل رایانه A51 از نوع AMD T56N میباشد و خود دستگاه نیز از چیپست 850N FCH بهره میگیرد. بیشتر رایانه های از این قبیل برای فعالیت های سرگرمی که نیازمند گرافیک بسیار بالایی میباشند طراحی نشده اند. اما در این محصول شاهد این هستیم که پردازنده و پردازشگر گرافیکی رایانه در کنار یک دیگر توانسته اند تا کیفیت 1080p یا همان Full HD را پشتیبانی کنند.

شرکت Giada اعلام کرده است که این رایانه قدرت بی نظیری را دارا میباشد و میتواند به گزینه ای برای رایانه دوم خانه شما تبدیل شود. اندازه آن بسیار کوچک است و هم چنین در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد. منبع تغذیه رایانه نیز 35 وات میباشد و فناوری Wi-Fi را نیز پشتیبانی میکند.

البته در کنار Wi-Fi این رایانه دارای Bluetooth نیز است و در آن یک پورت USB 3.0 و چهار پورت USB 2.0 به کار رفته است. دیگر قابلیت های آن شامل کارت خوان ، خروجی HDMI ، خروجی VGA و خروجی صدا S/PDIF میباشد. رایانه هم چنین پورت LAN را نیز برای اتصالات سیمی دارد. مشخصات سخت افزار آن شامل 4 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3 و 320 گیگابایت حافظه داخلی میباشد. سیستم عامل آن نیز ویندوز 7 نسخه Home Premium است. تاکنون سخنی درباره قیمت آن به میان نیامده است.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *