TrackSeries یک راهنمای تلوزیونی برای ویندوز 8

TrackSeries یک راهنمای تلوزیونی برای ویندوز 8
  • 1391/6/27
  • پرهام مارزلو
  • 0

شمارش روزها برای انتشار نسخه رسمی ویندوز 8 آغاز شده است و شرکت مایکروسافت نیز در طی ماه های گذشته نسخه های آزمایشی این ویندوز را برای اشکال گیری عرضه کرده است. در همین ماه ها نیز برنامه ها و آموزش های متعددی زمینه ویندوز 8 منتشر شده اند. امروز قصد داریم تا به بررسی یکی از جدیدترین برنامه های ویندوز 8 بپردازیم. نام این برنامه Track Series است.

TrackSeries یک راهنمای تلوزیونی می باشد و به علاقه مندان این امکان را می دهد تا اطلاعات کامل و دقیقی را در زمینه سریال های تلوزیونی بدست آوردند. این برنامه دارای یک منوی مترویی معروف به Metru UI نیز می باشد که بدین وسیله حال و هوای ویندوز 8 را پیدا کرده است.

پس از دریافت و نصب برنامه ، کافیست وارد آن شده و نام سریال های تلوزیونی مورد نظر را در آن جست و جو کنید. با جست و جوی هر سریال ، می توانید آن را به لیست Following خود اضافه نمایید و تمامی اطلاعات و اخبار مربوط به آن را در اختیار داشته باشید. این برنامه اطلاعاتی را از قبیل زمان پخش قسمت های جدید ، کانال مربوط به سریال ، مدت زمان هر قسمت ، پیش نمایش ها و… را در اختیار شما قرار می دهد. این برنامه با منوی مترویی زیبای خود تجربه خودبی را چه در دسکتاپ و چه در تبلت های ویندوز برای شما باقی می گذارد.

صفحه اول برنامه ، دارای یک بخش آر اس اس ، آخرین بخشی که دیده اید و بنر سریال هایی را که دنبال می کنید می باشد.

اضافه نمودن یک سریال جدید بسیار راحت می باشد ؛ به طوری که کافیست گزینه Add Series را انتخاب و نام سریال مورد نظر را وارد کنید. پس از وارد کردن نام سریال ، برنامه به سرعت آن را پیدا می کند و با یک کلیک می توانید آن را به لیست Following خود اضافه نمایید.

با باز کردن صفحه مربوط به هر سریال نیز تمامی اطلاعات مربوط به سریال و همچنین شرح قسمت به قسمت آن در پیش روی شما خواهد بود.(مطابق تصویر زیر)

در قسمت Coming Soon ، تمامی قسمت هایی را که در پیش رو دارید ، قرار دارند. در این بخش ، تنها می توانید قسمت آینده سریال های مورد نظر را در خاتیار داشته باشید و اطلاعاتی از قبیل زمان نمایش ، کانال مورد نظر ، نام قسمت ، مدت زمان پخش و… را در اختیار داشته باشید.

در مجموع ، TrackSeries یکی از بهترین برنامه های راهنمای تلوزیونی می باشد که جایگزین خوبی برای مجلات می باشد و تنها برای ویندوز 8 طراحی شده است. در هنگام تست برنامه بر روی نسخه آزمایشی ویندوز 8 ، باگ های بسیار کمی مشاهده شده است که امیدواریم در نسخه رسمی حل شوند. برای دریافت برنامه می توانید به لینک فروشگاه مایکروسافت مراجعه نمایید:

لینک منبع:لینک رسمی برنامه در مایکروسافت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *