چگونه لغو اشتراک خبرنامه ها در ایمیل Outlook.com

چگونه لغو اشتراک خبرنامه ها در ایمیل Outlook.com
  • 1391/7/4
  • سعيد
  • 1

outlook-s-3

وقتی برای اولین بار وارد حساب ایمیل Outlook.com می شوید با رابطه کاربری (interface) تمیز و رویکرد دسترسی آسان به بخش ها رو به رو می شوید. این سرویس ایمیل ویژگی های جالب و منحصر به فردی نسبت به دیگر سرویس دهنده ها دارد..قبلا  چند تا از آنها را معرفی کرده ایم و می توانید در اینجا ببینید.

اما تمام این ویژگی ها به طور کاملا رایگان در اختیار ما نیست. بله حساب شما در Outlook.com به طور تصادفی به چند خبر نامه و رسانه تبلیغاتی فرستاده می شود. همه میدانیم بعد چه اتفاقی رخ میدهد , دیگر چیزی از آن رابطه کاربری تمیز و خلوت باقی نمی ماند و با کلی ایمیل تبلیغاتی رو به رو می شویم.

اما می خواهم در این مطلب راهی را نشان شما بدهم تا اشتراک شما در این خبرنامه ها و رسانه های تبلیغاتی لغو شود.


لغو اشتراک از خبرنامه ها در Outlook.com

مرحله 1:

وارد حساب خود در Outlook.com شوید سپس در صندوق ورودی Inbox بر روی  پیکان گزینه View کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Newsletters را انتخاب نمایید. با این کار گروه خبرنامه را فیلتر کرده ایم و فقط آنها نمایش می یابند.

gooya it saeed47

مرحله 2:

اکنون هر خبرنامه ای را که میخواهید عضویت شما در آن لغو و حذف بشود انتخاب نمایید. همچنین می توانید خیلی راحت تمام آنها را انتخاب کنید.

بعد از این کار از منوی اصلی Outlook بر روی پیکان گزینه Sweep کلیک نمایید. از منوی باز شده بر روی لغو عضویت (Unsubscribe ) کلیک نمایید.

sweep-emails gooya it

مرحله 3:

Outlook.com سعی خواهد کرد تا اشتراک شما را از لیست پستی فرستنده خبرنامه لغو کند..این کمی زمان می برد. ولی دیگر ایمیل های آینده  فرستنده خبر نامه انتخابی فیلتر و به سطل زباله ایمیل های نامعتبر (junk) منتقل می شود. در این روند شما میتوانید خبرنامه های قبلی را حذف نمایید تا دوباره صندوق پستی تمیزی داشته باشید.

stop-emails441

وقتی همه خبرنامه را لغو اشتراک نمایید , دیگر هیچ ایمیل تبلیغاتی از فرستنده خاص دریافت نمی کنید.

با انتخاب گزینه Sweep در صندوق ورودی پاکسازی را شروع کنید.

gooya saeed najaran

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *