چشمان کاربران اینترنتی روی محصولات شما با ویترین آنلاین

چشمان کاربران اینترنتی روی محصولات شما با ویترین آنلاین
  • 1391/7/8
  • علیرضا
  • 1

شاید 10 یا 15 سال پیش هیچکس به روش تجارت آنلاین اعتمادی نمی کرد ؛ اما اکنون زمانه فرق کرده و کسانی که خود را با تغییرات سریع همگام نکنند ، محکوم به نابودی هستند . این روزها حتی شرکت های کوچک و نوپا نیز از روش تجارت آنلاین برای افزایش میزان فروش خود استفاده می کنند . البته ممکن است فکر کنید که مردم کشور ما زیاد به فکر خرید از اینترنت نیستند . اما باید گفت که طرز فکرتان کم کم در حال قدیمی شدن است . به تدریج مردم در حال روی آوردن به خریدهای اینترنتی هستند . اما فکر نکنید که در این مطلب می خواهیم به روش های خرید اینترنتی و مواردی از این دست بپردازیم . هدف ما از این مطلب بررسی بازاریابی اینترنتی و قدرت گسترده و رو به افزایش آن در کشور ماست . در ادامه نیز قصد داریم تا شما را با سرویس رایگانی آشنا کنیم که میتواند به شما در امر بازاریابی اینترنتی محصولات تان تاثیر بسزایی داشته باشد . پس با گویا آی تی همراه باشید ……

سرویسی که امروز قصد معرفی آن را داریم ، ” ویترین آنلاین ” نام دارد . با استفاده از این سرویس میتوانید به صورت خیلی ساده و رایگان به بازاریابی محصولات خود پرداخته و افزایش فروش را تجربه کنید . پس ابتدا با هم سری به این سایت میزنیم . آدرس ویترین آنلاین دقیقا مانند نام آن انتخاب شده و با تایپ vitrinonline.com در آدرس بار مرورگر خود میتوانید به این وبسایت دسترسی پیدا کنید .


اما قبل از شروع هر کاری شاید بهتر باشد که به مزایای عضویت در ویترین آنلاین اشاره کنیم :

* ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده : کالای شما به صورت 24 ساعته و از هر جای این کره خاکی در دید مخاطبان قرار خواهد گرفت و آنها بدون هیچ واسطه ای با شما ارتباط برقرار خواهند کرد .

* عدم تاثیر موقعیت مکانی کسب و کار شما : همیشه میگویند که اگر کسب و کار شما در یکی از مناطق پر رفت و آمد شهر باشد ، موفقیت در آن کار آسان تر است و بیشتر مورد توجه مشتریان قرار خواهید گرفت . اما این روزها با استفاده از سایت هایی نظیر ویترین آنلاین دیگر مهم نیست که کسب و کارتان در کجای شهر قرار داشته باشد ؛ چه مرکز شهر باشید و چه در دور افتاده ترین نقاط شهر ، مشتریان شما را خواهند دید و از این حیث دیگر از سایر رقبای خود عقب نخواهید ماند .

* سهیم شدن در برنامه های تبلیغاتی ویترین آنلاین : با عضویت در ویترین آنلاین در برنامه های تبلیغاتی این سایت سهیم خواهید شد .

* همکاری های گسترده تر با سایر همکاران : با عضویت در ویترین آنلاین با سایر همکاران خود در سراسر کشور آشنا خواهید شد و همکاری ها گسترده تر خواهد شد .

* پشتیبانی کارآمد : در صورت نیاز شما ، پشتیبانی قدرتمند ویترین آنلاین در ساخت فروشگاه ، ثبت محصولات جدید و موارد دیگر به شما کمک خواهد کرد .

اما حالا که با مزایای ویترین آنلاین آشنا شدید ، میخواهیم به سراغ بحث اصلی رفته و روند کار را بررسی کنیم . با ما همراه باشید ……

1- عضویت : اولین مرحله کار عضویت در سایت میباشد . مراحل عضویت بسیار ساده است و با کلیک بر روی لینک ” ثبت نام فروشنده ” در قسمت بالا و سمت چپ صفحه اصلی سایت میتوانید وارد قسمت عضویت شوید . اطلاعات لازم نیز شامل نام کاربری دلخواه ، کلمه عبور ، پست الکترونیک و یک تلفن تماس باشد .


2- ورود به حساب کاربری : وارد حساب کاربری خود شوید . پس از ورود باید اطلاعات مختصری از فروشگاه خود را وارد کنید . اطلاعات ضروری شامل نام فروشگاه ، زمینه فعالیت ، استان ، شهر ، آدرس فروشگاه و شماره تماس میباشد .


3- ثبت کالا در فروشگاه : از طریق پنل سمت راست روی گزینه ” ثبت محصول جدید ” کلیک کنید . سپس از شما درخواست کد کالا میشود . به عنوان مثال قصد اضافه کردن گوشی Nokia X7 را به فروشگاه خود دارید . پس در قسمت وارد کردن کد ، برند گوشی و مدل آن را به صورت Nokia – X7 وارد کرده و دکمه جستجو را بزنید . در صورتی که کالا قبلا در وبسایت وجود داشته باشد ، تنها کافیست که قیمت آن را وارد کنید . اما در صورتی که کالای مورد نظر شما وجود نداشته باشد ، میتوانید آن را به فروشگاه خود اضافه کنید .

یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پس از ثبت هر محصول باید قیمت ها را طبق تغییرات بازار بروز رسانی کنید . در این صورت مشتریان ، فروشگاه شما را موثق تر و فعال تر می یابند . به بیان دیگر ، بروز بودن قیمت ها در فروشگاه شما حرف اول را میزند .


* سایر امکانات ویترین آنلاین : ویترین آنلاین امکانات مناسبی را برای کاربران خود در نظر گرفته است:

– ثبت یک صفحه اختصاصی رایگان ویژه فروشنده با نام فروشگاه در وبسایت ویترین آنلاین : یکی دیگر از امکانات وبسایت ویترین آنلاین ، ثبت یک صفحه وب اختصاصی مخصوص فروشندگان میباشد . این امکان باعث می شود تا بازدیدها از محصولات شما افزایش چشم گیری داشته باشد .

– اختصاص فضای تبلیغات بنری به فروشندگان و تبلیغات رایگان ویژه فروشندگان فعال

– دانلود رایگان فایل ها و نرم افزارهای ویژه محصولات جهت معرفی بهتر و جذب مخاطب برای محصول شما

– در اختیار داشتن یک وبسایت فروشگاهی اختصاصی با صرف هزینه ای مناسب جهت فروش آنلاین کالاها

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *