Jasmine ؛ یک کلاینت یوتیویب کامل برای آیفون و آیپد (ios 6)

Jasmine ؛ یک کلاینت یوتیویب کامل برای آیفون و آیپد (ios 6)
  • 1391/7/9
  • پرهام مارزلو
  • 2

حدودا یک هفته از انتشار کلاینت رسمی یوتیوب برای ios 6 می گذرد و بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند. این کلاینت ، با داشتن یک رابط کاربری ساده و مناسب ، تا حدودی از نسخه قبلی خود در ios 5 فاصله گرفته است. اما هنوز اکثر کاربران به دنبال یک کلاینت کامل و حرفه ای برای ios 6 می گردند.

گویا آی تی در این بخش قصد دارد تا شما را با کلاینت جدید یوتیوب برای ios 6 آشنا کند. نام این برنامه Jasmine می باشد. اولین نسخه این برنامه هم اکنون بر روی آیفون و آیپد پشتیبانی می شود و با یک رابط کاربری حرفه ای و کارآمد همراه می باشد. تمامی امکانات و ویژگی های کلاینت رسمی یوتیوب در ios 6 در Jasmin نیز پشتیبانی می شوند و همچنین این برنامه امکانات بیشتری را نیز در بر دارد.

پس از دریافت و نصب این برنامه بر روی آیپد ، می توانید به اکانت خود وارد شوید و ویدیوهای مربوط به کانال های مورد نظرتان را دنبال کنید و یا به جست و جو بپردازید. علاوه بر این ، برنامه Jasmine بدون نیاز به ورود به اکانت نیز کار می کند.

بخش جست و جوی این برنامه نیز همانند کلاینت رسمی یوتیوب عمل می کند ؛ به طوری که پس از جست و جوی عبارت مورد نظر ، مرتبط ترین ویدیوها در پیش روی شما قرار می گیرند. پس از انتخاب و نمایش هر ویدیو ، می توانید مواردی همچون ویدیوهای مرتبط ، نظرات کاربران سرویس های مختلف ( فیس بوک ، گوگل پلاس و…) ، اضافه کردن نظر و… را نیز در اختیار داشته باشید.

Jasmine در دو نسخه رایگان و غیر رایگان برای ios 6 عرضه شده است. مهمترین قابلیت مجود در نسخه غیر رایگان برنامه ( Jasmine Pro ) ، قابلیت Spam Filter می باشد که هنوز در دسترس قرار نگرفته است و به گفته سازنده بزودی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین از دیگر قابلیت های Jasmine می توان به فیلترینگ در جست و جوی عبارات زشت و نامناسب اشاره کرد.

لینک رسمی برنامه برای آیفون و آیپد در آی تونز: اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *