تبلت RT مایکروسافت از 499$!

تبلت RT مایکروسافت از 499$!
  • 1391/7/30
  • مهيار سوري
  • 0

چهار ماه از پرده برداری مایکروسافت از تبلت سِرفیسش می گذرد اما مایکروسافت نهایتا امروز قیمت و تاریخ عرضه این محصول را برای نسخه RT اعلام کرد.

از امروز، نسخه ویندوز RT سِرفیس برای پیش فروش در سایت Surface.com آماده می باشد تا در 26 اکتبر نسخه اصلی آن از راه برسد. همچنین، فروشگاه محصولات مایکروسافت نیز شروع به فروش سِرفیس خواهد کرد، با این حال پیش سفارش این محصول تنها به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. اگر مشتاق خرید سِرفیس هستید بد نیست نگاهی به قیمت این تبلت خوش آب و رنگ بیندازید.

 499 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی، 599 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی به همراه صفحه کلید لمسی مخصوص آن که با آن ارائه می شود و قیمت نسخه 64 گیگابایتی با پوشش لمسی نیز 699 دلار است.

جلد لمسی به طور جداگانه در خرده فروشی ها با قیمت 120 دلار به فروش می رسد اما اگر صفحه کلید را نیز می خواهید باید 10 دلار بیشتر هزینه کنید.

نویسنده سایت Cnet روز گذشته به استودیو B R&D مایکروسافت دعوت شده بود. در ایست های بسیاری که در این آزمایشگاه داشت، توانست برای مدتی کوتاه مشغول تایپ کردن روی جلد لمسی این محصول شود، در حالی که متصل به یک سِرفیس RT بود.

مایکروسافت اضافه کرد، با توجه به اینکه سِرفیس، 10.6 اینچی و بزرگتر از حد معمول خواهد بود، پوشش لمسی می تواند به عنوان نقطه عطفی در این محصول باشد و لذت تایپ کردن را دو چندان کند.

منبع: Cnet

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *