Perfect 365 در آیفون، دستکاری و رتوش چهره را در عکس ها بی درنگ ممکن می سازد

Perfect 365 در آیفون، دستکاری و رتوش چهره را در عکس ها بی درنگ ممکن می سازد
  • 1391/8/7
  • مژگان فنائی
  • 3

ادوبی فتوشاب بی تردید در زمره جامع ترین ویرایشگرهای تصویری شمرده می شود، اما فهرست ظاهری پر طول و تفصیل آن همان چیزی است که برای بسیاری از کاربران اندکی آن را هولناک ساخته است. نمی توان منکر این حقیقت شد که شما می توانید با تصاویر اعجاز نمایید چنانچه یک کارشناس و خبره فتوشاپ باشید. هرچند، بسیاری از مردم فرصتی برای یادگیری این ابزار ندارند تنها برای اینکه بتوانند سایه رژ لب خود را تنظیم کرده، یا آکنه و جوش صورت را ناپدید نمایند. این جایی است که Perfect 365 با ویرایشگر شمایل (portrait)، راحت و مناسب، با این حال با ویژگی های غنی و ارزشمند خود به دنیای تصویر می آید. Perfect 365 برنامه های کاربردی برای ویندوز، مک، iOS را برای مدت ها در اختیار داشته است، اما برای ستایش انتشار اخیر برنامه ویندوز 8 آن، برای مدت زمانی محدود به صورت رایگان ارائه شده است. برنامه آیفون تنها در مورد هر آنچه که قابل اجرا روی نگارش میزکار (دسکتاپ) Perfect 365 باشد، ارائه می گردد. برنامه به صورت خودکار به تشخیص و شناسایی چهره ها در تصاویر می پردازد و به شما اجازه می دهد لکه و نقص ها را از آنها زدوده، حالت و رنگ پوست را تغییر دهید، با ترکیب ویژگی های چهره ور رفته و خیلی کارهای دیگر را تنها با چند ضربه انجام دهید.

از آنجا که این برنامه طراحی شده است تا به کاربران اجازه دستکاری و رتوش تصاویر بدون داشتن دانش زیادی در مورد ویرایش تصاویر را بدهد، Perfect 365 از یک رابط کاربری ساده برخوردار است. آموزش هایی موجود است، اما آنها خودشان نمایان نمی شوند. شما مجبور خواهید بود تا با زدن روی دکمه اطلاعات در گوشه صفحه های نمایش خاص آنها را فراخوانی کنید. برای تجربه نمودن پتانسیل و توان کامل این برنامه، شما می توانید یکی از تصاویر نمونه موجود در Perfect 365 را بکار برید، یا می توانید دست به کار شوید، و هر تصویری از کتابخانه تصاویر آیفون خود را با استفاده از گزینه آلبوم های عکس بارگذاری کنید. همچنین می توانید عکس جدیدی را از درون خود برنامه بگیرید.

همان گونه که پیش از این گفته شد، Perfect 365 به صورت خودکار به تشخیص و شناسایی چهره ها در هر تصویری می پردازد، و چنانچه چیزی وجود نداشته باشد، بارگذاری تصویر با موفقیت صورت نخواهد گرفت. هنگامی که تصاویر بارگذاری می شوند و برنامه شما را به صفحه ویرایش خود می برد، شما می بایست با تنظیم نقاط کلیدی در تصویر شروع کنید. نقاط کلیدی نقاطی هستند که مرزهای چشم ها، بینی، لب ها و دیگر ویژگی های چهره را مشخص می سازند. این اندکی نیاز به تمرین دارد تا نقاط کلیدی را به درستی تنظیم کنید، از آنجا که شما واقعا نمی توانید ببینید که نقاط ریز کجا می روند هنگامی که در حال کشیدن آنها به اطراف و پیرامون هستید. تنها انگشت خود را روی هر نقطه فشار دهید و نگه دارید، سپس بکشید تا موقعیت آن با شبکه نمونه نشان داده شده در گوشه بالا سمت راست مطابقت نماید.

Perfect 365 با بسته ای از پیش تنظیم شده ها برای دستکاری و رتوش با تنها یک ضربه می آید. شما اینها را در پایین صفحه ویرایش خواهید یافت. چنانچه بخواهید امور را به دست خود بگیرید، با این وصف، دکمه سفارشی سازی را بزنید. فهرست سفارشی سازی به چهار بخش تقسیم می شود. مناطق جداگانه ای برای ویژگی های چهره، چشم ها، لب ها و بینی وجود دارند. شما می توانید رنگ ها و سبک ها را برای آرایش و گریم مواردی همچون رژ لب، رژ گونه انتخاب کنید و همچنین گزینه هایی برای تنظیم حالت و رنگ پوست، زدودن لکه ها و سفید کردن دندان ها وجود دارند. برای تغییر چیزها به طور چشمگیر تر، می توانید تمام چهره را متراکم تر کنید، تا ویژگی ها بیشتر عقابی و کشیده به نظر برسند. پس از پایان کار، تصاویر می توانند در فهرست دوربین (camera roll) ذخیره شوند، یا در Facebook، Twitter و Flickr منتشر گردند.

Perfect 365 نوعی برنامه است که بدون چیزهایی بیش از اندازه پیچیده کار را انجام می دهد. رابط کاربری برنامه واقعا چشمگیر نیست و بخش نقاط کلیدی می توانست برخی اصلاح ها و پیشرفت ها را بکار برد، اما جدا از این مسائل جزئی، همه چیز خوب کار می کند. برنامه در حال حاضر، اما برای مدتی محدود رایگان است. بروید و از لینک ارائه شده زیر، پیش از آنکه منقضی شود آن را دریافت کنید.

Download Perfect 365 For iOS

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. خسته نباشید ، البته عکس های ایمی کلا احتیاج به روتوش نداره!!!ممنون بابت معرفی ، عکساش برام جالب بود!

  2. واقعا ممنون نرم افزار خيلي مفيديه البته من يه كم دير اين مطلب رو خوندم و ديگه رايگان نيست ولي به هر حال چون ارزشش رو داشت خريدمش. بازم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *