نرم افزار ویندوز فون 8 منتشر شد

نرم افزار ویندوز فون 8 منتشر شد
  • 1391/8/9
  • مبين
  • 3

همانگونه که خبر دارید ویندوز فون 8 قرار است تا پایان امروز راه اندازی شود شود. در حالی که رویداد گوگل به دلیل طوفان لغو شده برگزاری خواهدشد. با راه اندازی این سیستم عامل موبایل تحول عظیمی در  عرصه موبایل و سیستم عامل رخ خواهد داد.

اکنون نرم افزاری منتشر شده است که به شما اجازه میدهد اسمارت فون ویندوز 8 خود را با کامپیوترتان همگام بسازید. با این نرم افزار کامپیوتر شخصیه تان با اسمارت فون ویندوز 8 یکپارچه می شوند. بنابراین شما قادر هستید که در هر لحظه و هر کجا به تصاویر, فیلم, موزیک و دیگر اطلاعاتتان دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن خارق العاده به شما اجازه میدهد که به سرعت تصاویر,فیلم و دیگر اطلاعاتتان را از کامپیوتر به موبایل ویندوز 8 و بالعکس انتقال دهید. علاوه بر این کاربران می توانند که تصاویر و فیلم های خود را به اشتراک بگذارند.

تا ساعاتی دیگر مایکروسافت آخرین نسخه سیستم عامل موبایل را عرضه می کند اگر شما هم قصد خرید یک ویندوز فون 8 را دارید بهتر است که این نرم افزار را داشته باشید. این نرم افزار اکنون در دسترسس است برای مشاهده جزئیات آن می توانید به وب سایت Windows Store مراجعه کنید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام.
    لینک دانلود این برنامه رو پیدا نکردم فقط مشخصات رو معرفی کرده بود.دقیقا لینک دانلودش میخوام

    1. كليه اطلاعات اينجا هست
      http://www.microsoft.com/en-us/download/windowsphone.aspx?q=windows+phone

    2. درباره موبایل سامسونگ ویندوز فون 8 چی؟
      نرم افزار برای اونم داری؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *