با برنامه رسمی Ministry Of Sound برای ویندوز 8 ، برقصید

با برنامه رسمی Ministry Of Sound برای ویندوز 8 ، برقصید
  • 1391/9/16
  • مژگان فنائی
  • 0

چنانچه شما از طرفداران موسیقی ترنس (trance)، یا هر چیز مرتبط به این سبک هستید، (Ministry of Sound (MoS چیزی نیست که شما با آن نا آشنا باشید. این یکی از بزرگترین نام ها در این صنعت است جایی که همکاری هایی از سوی هنرمندان نامور همچون Tiesto ، Armin Van Buuren ، Deadmau5 ، و Markus Schulz به وقوع می پیوندد. با آغاز آن در سال 1991 در لندن تنها به عنوان یک کانون به ویژه سبک موسیقی خانگی، رشد کرده است و به عنوان یک نام تجاری بین المللی که به چندین حق انحصاری مورد مباهاتش، ایستگاه رادیویی متعلق به خود و شرکت ضبط موسیقی بدل شده است. برای همگام شدن با دنیای نوین، این برنامه از وبگاه خاص خود نیز برخوردار است جایی که مردم می توانند به موسیقی های ضبط شده گوش بسپارند، ویدئوها را تماشا کنند، به ایستگاه های رادیویی گوش کنند، و خبرهایی از دی جی های مورد علاقه شان از سراسر دنیا را دنبال نمایند. گروه Ministry of Sound از برنامه رسمی برای ویندوز 8 برخوردار است که به شما اجازه می دهد به آسانی تمامی فعالیت هایشان را پیگیری نمایید. این برنامه برای شما موسیقی رایگان و پولی را فراهم می کند، و اجازه خرید بلیط ها برای دوره ها و نشست هایشان، گوش سپردن به ایستگاه های رادیویی، تماشای ویدئو ها، خواندن مقاله های خبری، و مشاهده تصاویر از رویداد های Ministry of Sound مختلف در سراسر جهان را می دهد.

به منظور دریافت برنامه، به فروشگاه ویندوز (Window Store) بروید و “ministry of sound” را جستجو کنید. از نتایج جستجو، عنوان Ministry of Sound را برای دستیبابی به صفحه فروشگاه ویندوز آن انتخاب نمایید.

روی دکمه نصب کلیک کنید تا دانلود و نصب برنامه در سیستم تان آغاز شود.

اطلاعات در صفحه اصلی برنامه به چندین دسته تقسیم می شود، یعنی رادیو زنده (به شما اجازه گوش سپردن به ایستگاه رادیویی Ministry of Sound را می دهد)، نمایش های رادیویی (نمایش های ضبط شده از همکاری های پیشین)، کانون (به شما اجازه خرید بلیط ها برای رویداد های آتی MoS را می دهد)، موسیقی (برای خریداری ترکیب ها (mixes) از هنرمندان مختلف)، تلویزیون Ministry of Sound (تماشای ویدئو های رویداد ها)، اخبار (آخرین خبرها در مورد هر چیز مرتبط با Ministry of Sound) و تصاویر کانون (تصاویری از رویداد های Ministry of Sound از سراسر جهان). پخش آهنگ ها قابل توقف و شروع دوباره از نوار برنامه (با راست کلیلک بر روی فهرست) است.

هر دسته، صفحه خاص خودش را دارد. از بخش رادیوی زنده، می توانید موج رادیو آنلاین را تنظیم کنید، و زمان بندی نمایش های آتی را مشاهده نمایید، و فید توییتر Ministry of Sound را بررسی کنید و غیره.

شما همچنین می توانید به نمایش های رادیویی ضبط شده گروه بندی شده بر اساس سبک، گوش سپارید. هم اکنون، برنامه شامل مجموعه ای از هنرمندان مختلف از سبک های Chilled ، Disco ، Drum & Bass ، Funky/ Garage ، House and Trance می باشد.

هر دسته اصلی دارای مجموعه ای از اقلام مربوط می باشد. برای مشاهده عملکرد و اقدامات رویداد های پیشین با میزبانی Ministry Of Sound ، بخش تصاویر را باز کنید. تمامی آلبوم های تصویری با توجه به تاریخ گروه بندی می شوند.

برنامه همچنین از Search Charms جهت فراهم نمودن راهی سریع برای جستجوی تمامی بخش های برنامه از طریق کلیدهای ترکیبی Win+Q پشتیبانی می کند.

به طور کلی، این برنامه راهی عالی برای یافتن موسیقی جدید و در تماس بودن با هنرمندان مود علاقه تان است. این برنامه بر روی هر دو نگارش 32 بیت و 64 بیت ویندوز 8 کار می کند.

برای دریافت این برنامه از فروشگاه ویندوز به لینک پایین مراجعه نمایید:

Get Ministry of Sound app from Windows Store

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *