Tile Launcher صفحه استارت ویندوز 8 را به اندروید می برد

Tile Launcher صفحه استارت ویندوز 8 را به اندروید می برد
  • 1391/10/30
  • سعید رمضانپور
  • 0

اندروید کاملا حول شخصی سازی می چرخد. از ابزارکها و والپیپیرها تا قفلهای نمایشگر، ROMهای سلیقه ای و سایر موارد، خرید یک دستگاه اندروید صدها گینه شخصی سازی را در اختیارتان قرار می دهد. اندروید، بر خلاف بیشتر سیستمهای عامل دیگر، حتی به شما امکان شخصی سازی رابط کاربری صفحه خانگی آن را به شکل راه اندازهای شخصی می دهد. قبلا، ما مجموعه وسیعی از راه اندازهای اندروید را پوشش دادیم و امروز، یکی دیگر برای شما داریم: Tile Launcher. تایل لانچر، بر مبنای راه انداز اصلی Android 4.2 Jelly Bean، عناصر رابط کاربری مدرن ویندوز 8″ را در بسته ای کوچک و سریع به اندروید می آورد.

راه انداز در حال حاضر در اوائل بتا است و به آن تعدادی که در راه اندازهای رایج دیگری همچون Apex، نووا، GO Launcher EX و غیره ممکن است بیابید امکانات در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال، این لانچر تجربه سریع و بانشاطی را ارائه می کند که بیش از آنکه به ویژگیهای متعدد پرداخته باشد به سرعت توجه داشته است.

بر خلاف Launcher8 و LauncherWP8 که رابط کاربری شبیه Windows Phone 8 دارند، تایل لانچر به دنبال الهامگیری از صفحه استارت ویندوز 8 که کنار آن قابل اسکرول است می باشد. میانبرهای این اپلیکیشن به صورت کاشیهای قشنگی ظاهر می شوند و امکان شخصی سازی آنها مطابق میلتان را خواهید داشت. علاوه بر این، می توانید پس زمینه کاشی را تغییر دهید، میانبر انتخاب شده را تغییر نام دهید، و از طریق تغییر سایز کاشیها برای آیتمهای اضافی جا باز کنید. شما همچنین می توانید رنگ پس زمینه App Drawer رابین حالتهای تیره و روشن تغییر دهید. در تمام حالتهای دیگر، App Drawer فرقی با حالت اندرویدی ندارد.

Tile-Launcher_AndroidTile-Launcher_App-Drawer

با کلیک کردن طولانی مدت می توانید تغییر سایز، حذف یا شخصی سازی یک کاشی را انجام دهید. دستگیره های تغییر سایز روی خود کاشی در اختیار شما قرار می گیرند، و یک دکمه سطح ذباله بر روی میله بالایی به شما امکان حذف آن را می دهد، و با دکمه آچار امکان دسترسی به تنظیمات آن از جمله رنگ پس زمینه، کاشی، آیکون را خواهید داشت. تغییر شفافیت پس زمینه نیز از طریق حرکت دادن اسلایدر شفافیت به سمت راست و چپ انجام می شود. وقتی این کار انجام شد، کافیست روی دکمه Save کلیک کنید تا تغییراتتان اعمال شود.

Tile-Launcher_Tile-SettingsTile-Launcher_Tile-Options

کلیک طولانی مدت روی Home Screen به شما گزینه های بیشتری برای انتخاب والپیپر، قفل چیدمان کاشی فعلی را می دهد تا پس از پیکربندی اش بر طبق میلتان آن را به طور اتفاقی اصلاح نکنید، و تنظیمات راه انداز را تغییر دهید. شما می توانید چند گزینه مرتبط با رفتار کلی، تنظیمات دسکتاپ و تنظیمات کاشی را مورد استفاده قرار دهید. در General Section، شما می توانید زمینه کشوی ابزاری که قبلاً در این مرور به آن اشاره شد، و همچنین اعمال بسته های آیکون شخصی، را تغییر دهید (هرچند به نظر می رسد این گزینه در حال حاضر محدود باشد). به طور مشابه، بخش دسکتاپ به شما اجازه می دهد تا جهتگیری صحنه، رفتار اسکرولینگ والپیپر (ویژگیهای معکوس کردن اسکرولینگ برای دستیابی به حداکثر تأثیر تطبیقی)، سطح تنزل پس زمینه و اندازه شبکه صفحه خانگی را تغییر دهید. نهایتا، بخش Tiles به شما امکان مشخص سازی ساختارهای پیش‌فرض برای کاشیها از جمله برچسب، آیکون، رنگ متن، رنگ پس زمینه و شفافیت پس زمینه کاشی را می دهد.

Tile-Launcher_Settings Tile-Launcher_Settings_

در مجموع، Tile Launcher افزونه خوبی به کتابخانه همیشه در حال رشد اندروید و طراحی حداقلگرایانه اش است و عناصر کاشی سبک ویندوز 8 سبب می شوند تا ارزشی مناسب برای همگان داشته باشد، به ویژه برای هواداران Modern UI مایکروسافت.

دانلود تایل لانچر

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *