نکاتی درباره ی کارت های Xboxlive

نکاتی درباره ی کارت های Xboxlive
  • 1392/1/5
  • ميثاق جراحي
  • 1

این را مطمئن هستم که شمایی که اهل کنسول خانگی ایکس باکس 360  و اهل بازی های شبکه ای و آنلاین در سرور های جهانی هستید، حتما تجربه ی اتصال به شبکه ی جهانی ایکس باکس لایو را داشته اید.

promo_signedout

پس از گذراندن مراحل اولیه ی  اتصال به شبکه ی جهانی ایکس باکس لایو، شما به صورت کلی کاری جز گشت و گذار در این شبکه  ندارید مگر اینکه بخواهید از فروشگاه ایکس باکس لایو خریدی انجام دهید و یا به انجام بازی های شبکه ای بپردازید.

برای دانلود و خرید نرم افزار، تم، آواتار ها در شبکه ی ایکس باکس لایو نیاز به امتیاز یا به عبارتی بهتر مایکروسافت پوینت دارید که با توجه به مقدار امتیاز می توانید از این شبکه، آیتم های مختلف دریافت کنید.

پوینت ها معمولا برای دو دسته کنسول تعبیه شده اند :

1) کنسول هایی ثبت شده بر اساس منطقه ی اروپایی

2)کنسول هایی ثبت شده بر اساس منطقه ی آمریکایی

برای اطلاع از منطقه ی کنسول خود می توانید مراحل زیر را دنبال کنید :

  1. به سايت رسمي ايكس باكس يعني  xbox.com رفته و Sign in می کنید
  2.  وارد حساب خود My Account در قسمت بالايي سايت شويد
  3. سپس به سمت چپ و پایین صفحه برويد و روی Billing Contact Information کلیك کنید
  4. در این قسمت می توانید با خواندن Country از منطقه ي حساب خود مطلع شويد

پس از این مرحله می توانید با خرید پوینت های مایکروسافت از خرید خود در شبکه ی جهانی ایکس باکس لایو لذت ببرید، بازی های جدید، نسخه های مکمل، آواتار آیتم های جدید و غیره از جمله محصولاتی هستند که در این شبکه وجود دارند.

برای خرید پوینت می توانید از این سایت دیدن کنید.

حال برای انجام بازی های شبکه ای باید حساب خود را به حالت طلایی ارتقا بدید، آن دسته افرادی که برای اولین بار در شبکه ی لایو ثبت نام می کنند، 1 ماه می توانند رایگان بازی کنند اما پس از  1 ماه باید با خرید کارت های طلایی مدت دار، دوباره به سرور های جهانی برای انجام بازی های معروف بازگردید.

یکی از پر طرفدار ترین بازی های ایکس باکس لایو Call of Duty Modern Warfare 2 است که سرور های بسیار شلوغی دارد.

برای خرید کارت های طلایی از این سایت دیدن کنید.

حساب طلایی برای تمام کنسول ها یکی است و مانند پوینت  های مایکروسافت به صورت تخصصی به فروش نمی رسد، البته برخی پوینت ها نیز می توانند به صورت مشترک استفاده شوند، یعنی پوینت هایی مخصوص اروپا و آمریکا.

منبع : Livecard.ir

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. من کارت لایو پوینتی دارم ولی نمیتوانم از آن استفاده کنم به عنوان مثال بازی ghost recon future soldier خرید انجام نمی شود در ضمن اکانتم مال آمریکا است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *