Ridiculous Fishing بازی سرگرم کننده برای iOS

Ridiculous Fishing بازی سرگرم کننده برای iOS
  • 1392/1/14
  • امیر امام جمعه
  • 1

شاید بسیاری از افراد تصویر کنند که ماهیگیری یک فعالیت خسته کننده و کسالت آور است. اما در واقع یک نوع فعالیت آرام بخش میباشد که میتوانید با نشستن در کنار آب و استراحت کردن اوقات خوشی را سپری کنید. اما اگر وقت و یا امکان ماهیگیری برای شما موجود نیست حداقل میتوانید آن را از طریق بازی Ridiculous Fishing برای خود شبیه سازی نمایید. این بازی در حال حاضر برای سیستم عامل iOS در دسترس میباشد و تاکنون موفق به کسب جوایز بسیاری شده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید که این بازی چگونه یک تجربه هیجان انگیز را برای شما فراهم میکند.

1

Ridiculous Fishing محصولی از Vlambeer میباشد و برای پلتفرم iOS توسعه داده شده است. محتوای بازی نیز مناسب برای افراد 12 سال به بالا میباشد که البته محیط آن بدون هیچگونه خشونت و خونریزی طراحی شده است. هم چنین حدود 48 مگابایت حجم دارد و اگر قصد خرید آن را از مارکت داشته باشید باید 2.99 دلار پرداخت کنید.

در این بازی شما شاهد گیم پلی ای تقریبا ساده هستید. در ابتدا باید قلاب خود را به داخل آب پرتاب کنید و سپس از برخورد آن با ماهی ها جلوگیری نمایید. اما چرا قلاب نباید با ماهی ها برخورد کند؟ کافی است یکبار امتحان کنید تا نتیجه را خودتان ببینید. وقتی قلاب به ماهی برخورد میکند به سمت سطح آب باز میگردد. وقتی چنین اتفاقی رخ میدهد باید برعکس قبل عمل کنید و سعی نمایید تا در هنگام بالا آمدن قلاب بیشترین تعداد ماهی را جمع آوری کنید. این کار نیز از طریق تکان دادن گوشی و یا تبلتتان مقدور میباشد.

2

اما در ادامه بازی متوجه میشوید که بازی چقدر خنده دار است. Billy همان شخصیت ماهیگیر در بازی است و وقتی ماهی ها به بیرون از آب می آیند با اسلحه خود به آن شلیک میکند. وقتی که ماهی ها در هوا مشغول به بالا و پایین پریدن هستند شما فرصت این را دارید که به آنها شلیک کنید و هرچه سریعتر باشید ماهی های بیشتری خواهید گرفت. ماهی بیشتر نیز به معنای امتیاز و پول اضافه تر است.

وقتی که پولتان کمی زیادتر شد میتوانید موارد مختلفی را از فروشگاه خریداری نمایید. فروشگاه از طریق موبایل قدیمی Billy (همان ماهیگیر) در اختیارتان قرار میگیرد. برای مثال یکی از این موارد قرقره چوب ماهیگیری است که در اندازه های مختلفی موجود میباشد و از آن طریق میتوانید به قسمت های عمیق تری دسترسی پیدا کنید. یا این که اسلحه خود را با خرید نمونه های جدیدتر مثل مسلسل ها بهبود ببخشید.

3

گزینه بعدی که با آن مواجه هستید طعمه ها هستند که یکی از عجیب ترین موارد موجود در بازی میباشند. یکی از این طعمه ها اره برقی است و در مواقعی کاربرد دارد که نمیخواهید با ماهی ها برخورد کنید و در عوض آنها تکه تکه میکنید. برای این کار کافی است که انگشت خود را بر روی نمایشگر نگه دارید. البته میزان استفاده از اره برقی محدود است و برای بیشتر کردن زمان استفاده باید مخزن سوخت بزرگتری را خریداری نمایید. هم چنین برخی از طعمه ها به بازیکن این امکان را میدهند که با سرعت زیادی به سمت پایین حرکت کند و در موقع بالا آمدن سرعت کاهش میابد تا بتوان ماهی های بیشتری را جمع آوری کرد.

در قسمت فناوری ها میتوانید اقدام به خرید موارد کاربردی نمایید. برای مثال ماهی ها بیشتر به هوا پرتاب میشوند و شما زمان زیادتری را برای هدف قرار دادن آنها در اختیار خواهید داشت. در بعضی اوقات نیز باید یک لامپ همراه خود داشته باشید زیرا در عمق های زیاد آب تاریک میشود و بدون لامپ قادر به دیدن جایی نخواهید بود. اگر هم پول اضافه ای در بازی بدست آوردید میتوانید آن را خرج Billy کنید تا لباس های جدید به تن کند. البته شاید از نظر شما خرید لباس کمی بی مصرف باشد اما قابلیت های بیشتری در اختیارتان قرار میگیرد که یکی از آنها قیمت بالاتر در هنگام فروش ماهی ها است. دایره المعارف ماهی ها نیز در بازی از طریق موبایل Billy در دسترس است و به شما کمک میکند اطلاعات بیشتری را درباره ماهی گوناگون بدست آورید.

4

بازی دارای تنوع بسیاری از ماهی میباشد و هم چنین مبالغ متفاوتی نیز برای شلیک به آنها در نظر گرفته شده است. البته برخی از ماهی نیز باعث کم شدن پولتان میشوند و باید همیشه از شلیک به آنها خودداری نمایید. در هر مرحله نیز باید تعداد مشخصی از ماهی ها را بدست آورید تا بتوانید به مرحله بعدی بروید. اگر به قسمت های عمیق بروید و ماهی ها را جمع کنید ممکن است چندتای آنها از دام قلاب فرار کنند و مجبور میشوید که دوباره آنها را بگیرید.

بازی دارای چهار نقشه گوناگون است که به نظر تنوع زیادی ندارد. هم چنین بیشتر آنها شبیه به یک دیگر هستند و مهم ترین تفاوت نوع ماهی های موجود در هر مرحله است. اگر یک فرد واقعی اهل بازی و گیمر باشید در یک روز میتوانید هر چهار نقشه را تمام کنید. البته برای کاربران معمولی نیز تمام کردن بازی خیلی زمانبر نیست. البته باید اشاره کرد که در صورت تمام شدن مراحل بازهم میتوانید به بازی کردن خود ادامه دهید.

گرافیک و صدا

گرافیک در بازی Ridiculous Fishing یکی از نکاتی است که بسیار نمایان است. انیمیشن های دو بعدی بازی دارای اشکال تیز هستند که در بیشتر قسمت ها دیده میشوند. رنگ های به کار رفته در آن نیز بسیار روشن است و شبیه کتاب نقاشی کودکان به نظر میرسد. به طور کلی جلوه های گرافیکی ، بازی را به حالت رویایی و خیالبافی نزدیک میکند. البته از یاد نبریم که صفحه نمایش Retina نیز جلوه خاص خود را به بازی می بخشد. صداهای بازی نیز مناسب به نظر میرسند. مخصوصا اصوات شاد 8 بیتی که با گرافیک بازی هم خوانی دارند و مطابق با نقشه های مختلف تغییر میکنند.

لینک بازی : iTunes

منبع : gsmarena.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *