نگاهی به بازی Alien VS Predator: Evolution

نگاهی به بازی Alien VS Predator: Evolution
  • 1392/1/27
  • امیر امام جمعه
  • 0

اگر به دنبال یک بازی سوم شخص و پرگرافیک برای گوشی و یا تبلت خود میگردید حتما نگاهی به بازی پیشنهادی ما در این مطلب بیاندازید. Alien VS Predator: Evolution یکی از پرگرافیک ترین عناوینی است که در حال حاضر میتوانید بر روی موبایل و تبلت اندرویدی خود و یا آیفون و آیپد اجرا نمایید. این بازی محصولی از Angry Mob Games و Fox Digital Entertainment میباشد که در نوع خود شاهکاری محسوب میشود. شما میتوانید بیشترین ویژگی های یک بازی خوب برای موبایل را در Evolution مشاهده کنید که تجربه ای فوق العاده را برای کاربران به ارمغان می آورد.

1

در ابتدای بازی باید گروه خود را انتخاب کنید تا در ادامه بازی با آنها پیش بروید. دو انتخاب پیش روی شما است که یکی Predators (غارتگران) و دیگری Aliens (بیگانگان) میباشد. البته فرق زیادی ندارد که در ابتدا کدام یک را انتخاب کنید زیرا در ادامه متوجه خواهید شد که باید در هر دو گروه به ایفای نقش بپردازید. به طوری که پس از به پایان رساندن هر بخش با یکی از گروه ها باید دوباره آن قسمت را با گروه دیگر انجام دهید. داستان بازی نیز درباره از بین بردن دانشمندان و کلونی های گروه مقابل است و هر دو گروه باید همین کارها را البته به نحوی متفاوت انجام دهند.

2

پس از مدتی متوجه خواهید شد که محیط بازی نه تنها متمایز از دیگر بازی ها میباشد بلکه کمی مرگ آور نیز به نظر میرسد. دلیل آن هم کاملا مشخص است زیرا دشمنان شما فقط موجودات عجیب و وحشتناک نیستند بلکه از آتش و انفجار و گلوله نیز بهره میگیرند. و این چنین است که باید از حداکثر توانایی خود استفاده کنید تا موفق به قتل عام دشمنان شوید. هم چنین با کمی تجربه در بازی اسلحه های بیشتری را در اختیار خواهید گرفت و اگر یک بیگانه باشید مرحله ای دیگر از تکامل به بدن شما اضافه خواهد شد.

3

بیگانه ها در طول بازی بیشتر علاقه به پنهان کاری دارند در حالی که غارتگران به مبارزه رو در رو و استفاده از سلاح معتقد هستند. البته داستان بازی کاملا بر خلاف گرافیک و گیم پلی آن میباشد. در ادامه متوجه میشوید که باید کارهایی تکراری را به مراتب انجام دهید و بازی برای شما کسالت آورد خواهد شد. Alien VS Predator: Evolution به معنای واقعی نشان داده است که پردازشگر های چند هسته موجود بر روی دستگاه ها واقعا چه کاربردی دارند و بدون چنین بازی هایی هسته های اضافی دیگر هیچ کاربردی ندارند.

4

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *