برقراری تماس رایگان با Libon

برقراری تماس رایگان با Libon
  • 1392/3/22
  • امیر امام جمعه
  • 4

احتمال دارد تاکنون نام برنامه های زیادی مثال Viber را برای برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان شنیده باشید. یکی دیگر از این سرویس ها Libon نام دارد که از امکانات مناسبی بهره میگیرد و به همین دلیل میتواند جایگزین خوبی برای دیگر برنامه ها باشد. علاوه بر آن ، همانند برنامه هایی مثل Whatsapp Messenger میتوانید با دوستان خود چت کنید که در کنار آن قابلیت تماس تصویری با کیفیت HD نیز وجود دارد.

پس اجرای برنامه ، صفحه اصلی در برابر شما ظاهر خواهد شد که دارای آیکن هایی برای مشاهده پیام ها ، لیست مخاطبین و تاریخچه تماس ها میباشد. هم چنین در کنار این موارد کلید تماس و کلید نوشتار برای نگارش پیام وجود دارد. اما نکته جالب درباره این برنامه مربوط به نحوه ارائه این خدمات در کنار یک دیگر میباشد. وقتی به تاریخچه یک مخاطب نگاهی بیاندازید میتوانید تمام پیام ها ، ایمیل ها ، پیام های صوتی و تصاویر مربوط به آن شخص را ببینید. هم چنین برنامه قابلیت تبدیل پیام های صوتی را به متن دارد ، پس در مواقعی که نمیتوانید به پیام ها گوش دهید به آسانی آنها را بخوانید. البته این قابلیت دارای قدرت زیادی نیست و باید بهبود پیدا کند اما بیشتر کلمات را پشتیبانی میکند و میتواند محتوای اصلی پیام را به کاربر منتقل نماید.

برای این که ارتباطات شما با دیگر اشخاص خصوصی تر شود میتوانید از امکانات موجود برای شخصی سازی استفاده کنید. افراد مختلف میتوانند از طریق راه های گوناگونی با شما ارتباط برقرار کنند و این نوع ارتباط وابسته به تنظیمات ایجاد شده و فرد مورد نظر میباشد. در ابتدا شاید فکر کنید چنین قابلیتی زیاد ضروری به نظر نمی رسد ، اما در بعضی موارد کیفیت صدا برای شما بسیار مهم است در حالی که در موارد دیگر چندان اهمیتی ندارد. اگر هم حوصله ندارید برای تک تک مخاطبین به صورت جداگانه تنظیمات را وارد نمایید میتوانید آنها را به صورت گروهی انتخاب و تغییرات دلخواه را اعمال کنید. در نسخه رایگان میتوانید تا سه حالت مختلف برای شخصی سازی ایجاد نمایید.

2

البته تنظیماتی که در قبل به آنها اشاره کردیم فقط محدود به تماس های صوتی و کیفیت صدا نمی شود. به طور مثال میتوانید مشخص کنید که در هنگام ورود یک تماس نام مخاطب را کدام یک از صداهای پیش فرض دستگاه بیان نماید. دامنه این صداها از بسیار جدی شروع و به صداهای خنده دار و احمقانه ختم میشود که همه آنها دارای لهجه انگلیسی میباشند. البته این قابلیت نیز دارای ضعف هایی میباشد اما برای مواقع ضروری مناسب است.

در آزمایش های انجام شده در محیط هایی همانند اداره کیفیت صدا خوب به نظر میرسد. البته توجه داشته باشید تماس های برقرار شده توسط Libon از ارتباطات معمولی سیم کارت استفاده نمیکند و وابسته به اینترنت متصل به دستگاه شما میباشد. بدون وجود اینترنت همه امکانات طراحی شده در برنامه غیر قابل استفاده میباشند. برای این که بدانیم برنامه برای انجام این امور چه مقدار حجم مصرف میکند آزمایشی کردیم. با ارسال پیام ، تصاویر و حدود سی پیام صوتی حجم اینترنت استفاده شده فقط 1MB میباشد. با این وجود حتی اگر برای حجم اینترنت شما محدودیت های نیز وجود داشته باشد باز هم میتوان از این برنامه به راحتی استفاده کرد. البته توجه داشته باشید اینترنت با سرعت بالا مورد نیاز است تا بتوان از حداکثر قدرت و کیفیت بهره گرفت.

به دلیل استفاده از شبکه اینترنت در بعضی موارد همانند مکان های بسته ممکن است با مشکل قطعی تماس ها مواجه شوید. این مشکل به دلیل عدم پوشش مناسب سیگنال در این منطقه میباشد و بهتر است مکان خود را تغییر دهید.

3

شما میتوانید برنامه Libon را هم اکنون به صورت رایگان از App Store دریافت نمایید و بدون پرداخت هزینه با دوستان خود صحبت کنید و یا پیام ارسال نمایید. البته شرط برقراری این گونه تماس های رایگان این است که طرف مقابل شما نیز این برنامه را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشد و به اینترنت متصل باشد. نسخه رایگان برنامه دارای محدودیت های جزئی است اما با پرداخت 2.99 دلار میتوان آن را به نسخه حرفه ای تغییر داد. در این نسخه میتوانید با هر شماره تلفن ثابت یا همراهی در هر کجای دنیا تماس برقرار کنید. اما مشکل این سرویس محدودیت 60 دقیقه ای برای مدت زمان تماس ها ( بین المللی و داخلی) در هر ماه میباشد. البته پس از اتمام مدت زمان امکانات رایگان دیگر از طریق اینترنت هنوز هم در دسترس خواهند بود. توجه داشته باشید در هنگام دانلود این برنامه آن را به دوستان خود نیز توصیه کنید تا بتوانید با آنها نیز تماس بگیرید.

+ منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام

    میخواستم بدونم برای نمایش تعداد اعضای فید سایتتون ، دقیقا از چه کدی استفاده کردید؟اگر ممکنه دقیق برای بنده ارسال کنید.ممنون.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *